چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان خبر داد

آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی «حسن لری و پشته سنگر»

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی «حسن لری و پشته سنگر» شهر لار خبر داد. محمدرضا پیمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان…

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی «حسن لری و پشته سنگر» شهر لار خبر داد.

محمدرضا پیمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ آماده‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی «حسن لری و پشته سنگر» شهر لار، اظهار داشت: در ناحیه صنعتی حسن لری زیرسازی و آسفالت با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان، ایجاد روشنایی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان، احداث ساختمان نگهبانی با هزینه ۷۵ میلیون تومان، انتقال خط شبکه آب با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان، اینترنت و تلفن و غیره فراهم‌شده است.

وی افزود: در ناحیه صنعتی پشته سنگر کار زیرسازی و آسفالت با هزینه ۷۵۰ میلیون تومان، روشنایی و اصلاح شبکه با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان، احداث سر درب ورودی ۴۵ میلیون تومان، احداث ساختمان نگهبانی ۹۰ میلیون تومان، اینترنت و تلفن و غیره تجهیز شده است.

پیمان فر بابیان اینکه در نواحی صنعتی «حسن لری و پشته سنگر» زمین‌های ۲۷ واحد صنعتی به فروش رسیده است، تصریح کرد: در ناحیه صنعتی «حسن لری» زمین‌ها به اتمام رسیده است و در ناحیه صنعتی «پشته سنگر» نیز فقط ۳ قطعه زمین باقی‌مانده است.

وی از توسعه ۶۶ هکتاری ناحیه صنعتی «پشته سنگر» خبر داد و افزود: مراحل استعلام به اتمام رسیده و در آینده شهرک صنعتی جدیدی در روبه روی مکان فعلی احداث خواهد شد.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از استقرار ۲۸ واحد صنعتی در ۲ ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر اشاره کرد و گفت: ۱۳ واحد صنعتی در حال طی مراحل اداری هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین