پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور: مسوولان درصدد بازنگری و چرایی حوادث اخیر باشند

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر در کشور كمبود باشد باید این کمبود بين همه تقسيم بشود، گفت: با تمام کمبودها، اجازه نمی‌دهیم فتنه…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر در کشور كمبود باشد باید این کمبود بين همه تقسيم بشود، گفت: با تمام کمبودها، اجازه نمی‌دهیم فتنه گران از انتقادهاي دلسوزانه مردم سوءاستفاده كنند .

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفر پور در تجمع مردم لارستان که برای برائت از اغتشاشگران تشکیل داده بودند، در سخنانی با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در مراسم تجمع برائت از اغتشاشگران، اظهار داشت: اقدام شما مردم براي محكوم كردن توطئه و فتنه آمریکایی، اسرائیلي و عربي بسیار قابل‌تقدیر است چراکه رؤیاهای دشمن و فتنه آمريكايي را به كابوس تبديل کردید.

وی بابیان اینکه دشمنان تلاش كردند بر امواج اعتراض مردم به دلیل نارضايتي معيشتي سوار شوند و آن را به سمتي كه می‌خواهند هدايت كنند، افزود: آمریکایی‌ها مزدورانشان را ميان مردم فرستادند، آدمکش‌ها را فرستادند تا كُشته سازي كنند اما به محضي كه معترضان متوجه شدند كه چه كساني در بينشان نفوذ کرده‌اند راه خودشان را جدا كردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه رسانه‌های بیگانه بسيج شده بودند تا به ملت ایران ضربه بزنند، تصریح کرد: يك جوان خام در عربستان، يك تازه‌کار سياسي، يك بلندپرواز، كه به همين زودي به زمين خواهد خورد؛ فکر می‌کرد می‌تواند جايي مثل ايران را به تلاطم و آشوب بكشاند.

جعفرپور تأکید کرد: با فروکش کردن اين آشوب‌ها به نظر می‌رسد همه مردم به ويژه مسئولين در قواي مجريه، مقننه و قضائيه بايد درصدد بازنگري و دنباله گيري و چرايي اين حوادث باشند.

وی بیان کرد: ملت ایران انقلاب به رهبري امام راحل(ره) انقلاب کرد تا در این حکومت اسلامی يك موي کوخ‌نشین به کاخ‌نشین ارجحیت داشته باشد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اگر كسي لباس مسئوليت می‌پوشد و خود را به عنوان مسئول در جمهوري اسلامي كانديد می‌کند بايد با متوسط جامعه و اقشار پایین جامعه خود را همراه كند، تصریح کرد: مردم از تبعیض بیشتر از نداري رنج می‌برند.

وی با اشاره به اینکه وقتي می‌بینند يك مسئول اجرايي، يك روحاني یا يك مقام مسئول خودش و فرزندانش بيشتر از ديگران  بهره‌مند می‌شوند يا در ادارات و محاکم جور ديگر با مسئولان رفتار می‌شود اين امر باعث بروز اعتراضات مردمی در خیابان‌ها می‌شود، افزود: اين وظيفه قوه سه‌گانه است كه حواسشان به وصاياي امام(ره) و رهنمودهاي رهبري باشد.

جعفرپور با تأکید بر اینکه نبايد از آن ارزش‌هایی كه به خاطرش نظام درست‌شده  فاصله بگيريم، گفت: اگر كساني مسئوليت را به عهده بگيرند كه با اين ارزش‌ها بيگانه باشند مردم رو برمی‌گردانند. و بنابراين مردم حق دارند معترض باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مسئولين بايد در پاسداشت حق رضايت مردم تلاش كنند، ادامه داد: در ادارات و نهادها حتی اگر درخواست‌های مردم قابل‌اجابت نیست با يك برخورد محبت‌آمیز آن‌ها را راضي برگردانند.

وی با تأکید بر اینکه اگر در کشور كمبود باشد باید این کمبود بين همه تقسيم بشود، اضافه کرد: با تمام کمبودها، اجازه نمی‌دهیم فتنه گران از انتقادهاي دلسوزانه و نيازهاي مردم سوءاستفاده و بهره‌برداری سوء كنند .

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین