یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برتری تیم های صدرنشین مقابل حریفان/استقلال لارستان در انتظار لغزش حریفان

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس تیم های صدرنشین مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. به گزارش میلاد لارستان در اولین هفته از دور برگشت مسابقات…

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس تیم های صدرنشین مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش میلاد لارستان در اولین هفته از دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس چند دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

بازی تیم‌های هلال‌احمر گراش و گلستان فاروق مرودشت، یک بر صفر به سود تیم مرودشتی پایان یافت تا این تیم همچنان یکه‌تاز صدر جدول رده‌بندی باشد.

در دیگر بازی این هفته تیم امیرکبیرممسنی مقابل خلیج فارس شیراز به میدان رفت که این بازی با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به سود تیم امیرکبیر پایان یافت.

تیم شهید فخاران کازرون توانست در یک بازی خارج از خانه با احتساب ۲ بر یک برابر تیم المهدی جهرم به برتری دست یابد و خود را به نیمه بالای جدول نزدیک کند.

در دیگر بازی هفته دوازدهم پارسه شیراز موفق شد با یک گل پارسه مرودشت را مغلوب کند و بازی تیم‌های پاس نی‌ریز و پادنا میمند به دلیل حاضر نشدن حریف ۳ بر صفر به سود تیم نی‌ریزی پایان یافت.

در دیگر بازی پایانی هفته نخست از دور برگشت این مسابقات تیم استقلال لارستان میزبان تیم شریف بتن ممسنی بود که در پایان این تیم لارستانی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را مغلوب کند.

به گزارش میلاد لارستان با احتساب نتایج به‌دست آمده تیم‌های گلستان فاروق مرودشت با ۲۶، امیرکبیر ممسنی با ۲۴ و استقلال لطیفی لارستان با ۲۳ امتیاز در رده‌های نخست تا سوم قرار دارند که با توجه به نزدیکی امتیازات در صورت لغزش تیم‌های مرودشت و ممسنی در بازی‌های هفته های آینده، تیم لارستانی می‌تواند صدرجدول را از آن خود کند.

در نیمه پایین جدول نیز تیم‌های پادنا میمند با ۱۱، پارسه مرودشت با ۹ و خلیج فارس شیراز با ۸ امتیاز به ترتیب در رده های دهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان فارس با حضور ۱۲ تیم از شهرهای مختلف به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین