سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زندوی:‌بیرم تحت پوشش بیمه لامرد است؛‌کریمی: تفاهم نامه بین بیمارستانی تدوین میشود

با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان مسائل و مشکلات بهداشت و درمان بخش بیرم مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان مسائل و مشکلات بهداشت و درمان بخش بیرم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در ابتدای این بازدید، دیداری با  حجت الاسلام والمسلمین زندوی امام جمعه بخش بیرم صورت گرفت که وی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم حضور ریاست دانشکده و هیئت همراه گفت: مردم بخش بیرم به دلیل بعد مسافت و دوری از مرکز شهرستان و موقعیت جغرافیایی با مشکلاتی  روبه رو هستند که امیدواریم مسئولین ذیربط در حوزه بهداشت و درمان با مد نظر قرار دادن این شرایط در خصوص رفع مشکلات مردم منطقه تلاش نمایند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات عدیده در حوزه بیمه افراد اذعان داشت: مردم این منطقه تحت پوشش بیمه شهرستان  لامرد می باشند و این مسئله باعث می شود زمانی که افراد به مراکز درمانی بیرم مراجعه می کنند مسئولین بیمه و مراکز  بهداشتی درمانی پاسخگوی هزینه کرد بیماران نباشند ؛ چرا که بیمه هایشان از شهرستان دیگر صادر شده است.

امام جمعه بیرم در ادامه خواستار رفع این مشکل شد تا شرایطی محیا گردد که باری از روی دوش بیماران برداشته شود.

بخشدار بیرم از جمله مطالبات مردم را اخذ مجوز راه اندازی شبکه بهداشت بیرم عنوان نمود و افزود: خیرین منطقه نیز در این زمینه آماده هرگونه کمک  و یاری می باشند.

دکتر کریمی ریاست دانشکده ضمن ابراز خرسندی از حضور دربخش بیرم گفت: خدمت به خلق در حوزه بهداشت و درمان از اهداف کلان دانشکده علوم پزشکی لارستان محسوب می شود که بنده، خود و دیگر همکارانم را به تحقق و اجرایی شدن این هدف سفارش می کنماین مسئول در ادامه ازنقش خیرین و کمک های بی شائبه آنان به مجموعه علوم پزشکی و سلامت مردم سخن گفت و اشاره نمود که : احترام به خیرین از جمله وظایف مسئولین منطقه  محسوب می شود چرا که این بزرگواران  بدون هیچ چشم داشتی در ارتقای و اعتلای شهرستان و منطقه تلاش می نمایند .

وی حرکت خیرین نیک اندیش را ستودنی توصیف نمود و گفت: بسیاری از خیرین منطقه با وجود سکونت در خارج ازکشور و بدون اینکه حتی یک بار به شهرستان سفر کرده باشند، فقط و فقط به دلیل عرق به دیار پدری خود کمک های بی دریغ خود را به شهرستان ارسال می نمایند که این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص درخواست و مطالبه مردم بیرم در خصوص راه اندازی شبکه بهداشت و درمان بیان داشت: اخذ مجوز شبکه بهداشت و درمان ویژه مرکز شهرستان می باشد و چون بخش بیرم، شهرستان محسوب نمیشود گرفتن این مجوز عملا منتفی است و وعده که به واقعیت تبدیل نمی شود را به مردم نمیدهم اما این قول را به مردم و مسئولین منطقه خواهم داد که با راه اندازی مراکز درمانی جامع سلامت به گونه ای عمل نماییم که دیگر مردم منطقه مجبور به مراجعات متعدد به مرکز شهرستان نشوند و بخش های بیمارستان بیرم را نیز با کمک خیرین منطقه احداث، تجهیز و تأمین نیرو نماییم.

کریمی در رابطه با رفع مشکل بیمه ای مردم بیرم از تدوین تفاهم نامه بین بیمارستانی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن  این تفاهم نامه مشکلات بیمه مردم رفع خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زندوی:‌بیرم تحت پوشش بیمه لامرد است؛‌کریمی: تفاهم نامه بین بیمارستانی تدوین میشود”

  1. لارستانی گفت:

    پاسخ ریس دانشکده علوم پزشکی. لارستان به. امام جمعه. بیرم. قانع کننده. نیست. زیرا درحال حاضر دربخشهای فارس. اداره. شبکه بهداشست ودرمان مستقر هستند مانن بخشهای. زرقان. اباده طشک. بیضا. کامفیروز. قایمیه. و…….. وشبکه بهداشت ودرمان. مختص. مرکز شهرستان نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین