شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

((زمزمه خیال)) منصور پدرام رونمایی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ازکتاب ((زمزمه خیال)) پنجمین اثر منصور پدرام رونمایی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ازکتاب ((زمزمه خیال)) پنجمین اثر منصور پدرام رونمایی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن آقا آیت اللهی فرزند برومند حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی، جمعی از مسئولین، اعضا شورای شهر، نویسندگان، شاعران، روحانیون و فعالان فرهنگی و اجتماعی، از کتاب ((زمزمه خیال))، پنجمین اثر منصور پدرام، شاعر نام آشنای لارستانی رونمایی شد.

منصور پدرام در این کتاب ۲۴۵ صفحه ای، اشعاری در قالب  غزل، مثنوی، چهارپاره ، دوبیتی، رباعی  و غیره  سروده  است. مجموعه اشعار سماع سرخ حماسه، پدرام، تلواسه و دو اثر ویراستاری و بازنویسی شده  همچون خرمنی از خوشه ها  اثر مرحوم سید عبدالرحیم هاشمی زاده و تلخ و شیرین اثر حاج باشی قصابی لاری نیز ازدیگر کتاب های چاپ شده این شاعر شهیر لارستانی است.

 

سخنرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، قرائت اشعاری توسط خلیل روئینا، حاج محمد زارع و عبدالرضا مفتوحی، بیان شرح حال منصور پدرام توسط محمد رزاقیان و تجلیل از مولف کتاب ((زمزمه خیال)) از دیگر برنامه های این مراسم فرهنگی بود.

گفتنی است این مراسم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و بنیاد لارشناسی در محل تالار شورای اسلامی شهر لار برگزار گردید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “((زمزمه خیال)) منصور پدرام رونمایی شد”

  1. دلخوووووون گفت:

    مراسمی سر هم بندی شده . صرفا بیلان کاری که به قول دوست شاعری پر از خالی است. اداره ارشاد و امثالهم انقدر مراسمات تشریفاتی و بی محتوا برگزار کرده اند که مخاطبان به خصوص قشر جوان روز به روز از انها دورتر و دورتر میشوند. شما ببینید در این مراسم کامل تر ان در چند سایت دیگه بود یک جوان دهه شصتی حتی هفتادی (چه رسد به هشتادی) حضور ندارد. حالا اصلا کاری به این نداریم که سالن خالیست. اما مسولین دولتی بیایید با مردم صادق تر باشید. برنامه های تشریفاتی را دور بریزید. بیایید در دل مردم. برنامه های کاربردب برای مردم برگزار کنید. برنامه هایی که روح و روان انها پس از یکح روز خستگی تر و تازه شود وحال مردم را عوض کند.برنامه های واقعی برای مردم برگزار کنید. اداره ارشاد، سازمان تبلیغات، حوزه لطفا به فکر روح و روان عامه مردم شهر باشید. همه دچار افسردگی شده اند به خدا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین