جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

كشف محموله‌های كالای قاچاق ميلياردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقيف دو دستگاه اتوبوس و كشف انواع كالای قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی لارستان از توقيف دو دستگاه اتوبوس و كشف انواع كالای قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، حسین دیندارلو اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران انتظامی لارستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران موفق شدند ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۳۲۰ ثوب انواع پوشاک فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف شد.

دیندارلو با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، اظهار کرد: ارزش این محموله‌های کشف‌شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام مأموریت‌ها، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین