جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نبود بخش آی سی یو و کمبود پزشک دو مشکل اصلی بیمارستان امیداور اوز

رئیس بیمارسنان امیداور اوز کمبود پزشک و نبود بخش آی سی یو را به عنوان دو  مشکل اصلی این بیمارستان ذکر نمود.  به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

رئیس بیمارسنان امیداور اوز کمبود پزشک و نبود بخش آی سی یو را به عنوان دو  مشکل اصلی این بیمارستان ذکر نمود.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان دکتر کریمی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه معاونین خود از مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی شهر اوز بازدید نمود. در این دیدار دکتر عاقل رئیس  بیمارستان امیدوار اوز با ارائه گزارش های مربوط به بیمارستان امیدوار اوز از امکانات و کاستی های این مرکز درمانی گفت و اذعان داشت : در راستای اجرای طرح تحول و هتلینگ بیمارستانی، بخشهای مختلف از جمله از جمله بخش اطفال، اتاقک امحاءزباله و … به همت خیرین و با مشارکت دولت با هزینه ای بالغ بر ۱۰۵میلیون تومان بازسازی و ساخته شد.

وی در ادامه از عدم فضای فیزیکی لازم جهت آموزش پرسنل و کمبود پزشک عمومی سخن گفت و بیان کرد: در حال حاضر سه پزشک عمومی در مرکز درمانی اوز مشغول بوده که تنها یکی از آنها نیروی رسمی است و مابقی طرح خود را در این مرکز می گذرانند و متاسفانه با پایان طرح آنها با کمبود پزشک عمومی مواجه خواهیم شد.

دکتر عاقل از نبود دستگاه سی تی اسکن  خبر داد و اظهار داشت: از جمله مشکلات و معضلات این بیمارستان نبود دستگاه سی تی اسکن و بخش آی سیو می باشد که امیدواریم با مساعدت علوم پزشکی لارستان ایم مسئله مرتفع گردد.

در پایان  این بازدید،دکتر کریمی در خصوص تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در بیمارستان امیدوار اوز توسط مسئولین و خیرین تشکر نمود و افزود: قطعا همه دستگاهها با کاستی ها و کمبودهایی مواجه هستند که این کمبودها باید با درایت مدیریت و مسئولین ذی ربط جبران شود تا نتیجه مطلوب آن را شاهد باشیم.

این مقام مسئول  در خصوص  کمبود پزشک عمومی گفت: جهت جذب پزشک عمومی باید سهمیه معاونت بهداشتی استفاده کرد. انشاالله در خصوص این مهم رایزنی هایی صورت خواهد گرفت تا این مشکل نیز رفع و شرایط رفاه شهروندان فراهم شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نبود بخش آی سی یو و کمبود پزشک دو مشکل اصلی بیمارستان امیداور اوز”

  1. لارستانی گفت:

    بیمارستان ۶۴. تختی. وباسابقه اوز. درحال حاضر. حال وروز خوبی ندارد کمبود پزشک ونبودن تجهیزات مدرن. انرا به. پایگاهی برای. فرستادن. بیمار. به. لار وگراش تبدیل کرده است واین از انصاف وعدالت به دورست که مسولین. تبعیض. روا. می. دارند. مردم. خیر ونیکو کار اوز براب عرصه. سلامت. چیزی. کم. نگزاشته اند. امدواریم که ریس جدید این نقایص. را. جبران. نمایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین