جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تساوی صدرنشین‌ها/باخت استقلال لارستان در خانه

در بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس با تساوی صدرنشین‌ها و باخت استقلال لطیفی لارستان پیگیری شد. به گزارش میلاد لارستان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان…

در بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس با تساوی صدرنشین‌ها و باخت استقلال لطیفی لارستان پیگیری شد.

به گزارش میلاد لارستان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در نخستین بازی این هفته تیم هلال‌احمر گراش در یک بازی خانگی و یک‌طرفه توانست برابر تیم شهدای فخاران کازرون به برتری ۳ بر صفر دست یابد. با این نتیجه تیم گراش با ۲۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم کازرون نیز با ۲۳ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

دیدار تیم‌های نخست و دوم جدول رده‌بندی یعنی امیرکبیر نورآباد و گلستان فاروق مرودشت با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازات بین تیم‌ها تقسیم شد تا صدر جدول همچنان بدون تغییر باقی بماند.

دیگر بازی این هفته استقلال لطیفی لارستان میزبان فدائیان المهدی جهرم بود که تیم میهمان توانست با ۲ گل حریف خود را شکست دهد و با کسب ۳ امتیاز شیرین لارستان را ترک کند. استقلال لارستان این شانس را داشت تا با کسب پیروزی به جایگاه دوم جدول صعود کند. با رقم خوردن این نتیجه المهدی جهرم با ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و استقلال لارستان با ۲۴ امتیاز در رده سوم جای دارد.

در دیگر بازی‌های هفته چهاردهم پاس نی‌ریز با ۲ گل مغلوب خلیج‌فارس شیراز شد تیم نی‌ریزی با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول و تیم خلیج‌فارس با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

بازی بین تیم‌های پادنا میمند و پارسه شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پارسه به اتمام رسید. تیم پادنا با ۱۲ و پارسه با ۱۹ امتیاز به ترتیب در ردهای یازدهم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

بازی پایانی هفته چهاردهم نیز بین تیم‌های پارسه مرودشت و شریف بتن نورآباد برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم‌ها امتیازات را تقسیم کردند. پارسه مرودشت با ۱۳ امتیاز و شریف بتن با ۲۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دهم و پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان، لیگ برتر فوتبال استان فارس با حضور ۱۲ تیم از شهرهای مختلف استان فارس به صورت رفت و برگشتی در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین