شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مخترع فداغی دست به اختراعی خارق‌العاده زد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین، حسین خاک‌بیز از مخترعان خوش ذوق و اعجوبه فداغی بار دیگر دست به اختراع دستگاه جدیدی زد که امکان قطع خطر…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین، حسین خاک‌بیز از مخترعان خوش ذوق و اعجوبه فداغی بار دیگر دست به اختراع دستگاه جدیدی زد که امکان قطع خطر برق گرفتی و قطع خطر آتش سوزی هنگام نشت گاز به صورت خودکار و تمام اتوماتیک دارد.

تابلو تمام ایمن برق با تحمل جریان حداقل ۸۰ آمپر* از اختراعات جدید خاک‌بیز است. این دستگاه مجهز به قطع خطر برق گرفتگی(در دو سیستم)، قطع خطر آتش سوزی هنگام نشت گاز، قطع خطر آتش سوزی نشت سیم برق، قطع خطر سرقت، صرفه جویی تضمینی هوشمند هنگام اوج مصرف، دارای هفت فرمان پیشرفته با تایمرهای ۲۴ ساعته روزانه تا سال، دوازده کانال کنترل با موبایل از هر جای دنیا، دوازده کانال کنترل با ریموت از هر نقطه ساختمان، آبیاری هوشمند درختان و باغچه در ساعات مختلف، روشنایی اضطراری هنگام قطع برق و . . . است.

خصوصیات و کاربرد تابلو فول ایمن از زبان مخترع فداغی:

قطع خطر برق گرفتگی با ۸ مدار ( سیستم ) مستقل برای ۴ بخش ساختمان که از قطع خطر برق گرفتگی در صورت تماس مستقیم بدن با فاز و بدنه دستگاه‌هایی اعم از آبگرمکن، یخچال، لباس‌شویی، اتو و… جلوگیری می کند. به عنوان مثال در اتاق یک مورد خطر برق گرفتگی ( تماس مستقیم بدن با فاز یا اتصال بدنه دستگاه‌ها مثل اتو اتفاق بیفتد، تابلو فقط برق همان اتاق را قطع می کند و برق قسمت‌های دیگر ساختمان خاموش نخواهد شد.

محافظ نوسان ولتاژ برای کل ساختمان با تحمل ۸۰ آمپر با دو سیستم مستقل که می تواند تاخیر سی ثانیه ای برای شبکه روشنایی ساختمان داشته باشد. هنگام نرمال شدن برق پس از نوسان یا قطع، شبکه روشنایی ساختمان پس از سی ثانیه وصل می‌شود. دیگری تاخیر سه دقیقه ای برای شبکه دستگاه‌های گازی ( کولر، یخچال و . . . ) است. که قادر به کنترل ۱۴ بخش با موبایل از هر جای دنیا و کنترل ۱۲ بخش با ریموت از داخل منزل در هر نقطه منزل هستید.

دارای هفت سیستم تایمر هوشمند ۲۴ ساعته که شما می‌توانید از این هفت سیستم به این روش استفاده کنید: برای ۴ بخش « اتاق » مستقل می‌توانید طوری تنظیم کنید که روزانه سر ساعت مثلاً ۱۱ تا ۱۷ که در تابستان شدت گرما است کولر آن اتاق روشن شود یا هر شب روشنایی آن قسمت روشن و صبح خاموش شود.

فرمان آبیاری درختان و باغچه هر روز سر ساعتی معین که خودتان انتخاب می‌کنید.

فرمان هوشمند به آبگرمکن برای صرفه جویی هنگام اوج مصرف.

فرمان هوشمند صرفه جویی در اوج مصرف برای کل ساختمان.

جلوگیری از سرقت

چشم الکترونیک فرمان روشنایی در شب

قطع خطر آتش سوزی هنگام نشت گاز که در صورت نشت گاز سیستم هوشمند اقدام به قطع برق شبکه آشپزخانه و اعلام خطر صوتی نشت گاز و قطع جریان گاز به آشپزخانه و تماس اتومات با شما می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین