پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس جمعیت هلال‌احمر لارستان خبر داد

اجرای طرح ملی دادرس برای 814 دانش‌آموز در لارستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان لارستان  از اجرای طرح ملی دادرس برای ۸۱۴ دانش‌آموز این شهرستان خبر داد به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر لارستان حمیدرضا…

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان لارستان  از اجرای طرح ملی دادرس برای ۸۱۴ دانش‌آموز این شهرستان خبر داد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر لارستان حمیدرضا رشیدی از پایان طرح ملی دادرس در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دادرس مخفف «دانش آموزان آماده در روزهای سخت» است.

وی  بابیان افزود: هدف از اجرای این طرح، بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان برای مقابله با روزهای سخت، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان و افزایش مهارت‌های گروهی است .

رئیس جمعیت هلال‌احمر لارستان یادآور شد: دانش آموزان پایه هشتم در ۱۷ مدرسه لارستان در این طرح سرفصل‌هایی از قبیل: نحوه پناه گیری و خروج اضطراری، احیاء قلبی- ریوی، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پانسمان و بانداژ، آتل‌بندی و اطفاء حریق آموزش دیدند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال ۸۱۴ دانش‌آموز در شهرستان لارستان از آموزه‌های طرح ملی دادرس برخوردار شده‌اند تصریح کرد: بعد از پایان دوره آموزشی دادرس و شرکت در آزمون در سراسر مدارس شهر، یک تیم ۱۴ نفره منتخب از هر مدرسه جهت برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده به جمعیت هلال‌احمر استان معرفی می‌شود.

رشیدی ادامه داد: در پایان این طرح دانش آموزان مدرسه شهید فراست در قسمت پسران و دانش آموزان مدرسه شهید نژاد پور کورده در قسمت خواهران به مقام اول دست یافتند .

وی از همکاری مدیریت آموزش و پرورش لارستان، مدیران و مربیان مدارس در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین