جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور 36 شطرنج‌باز صورت گرفت

مسابقات شطرنج مدارس دخترانه لارستان

تیم‌ها و نفرات برتر  مسابقات شطرنج مقطع ابتدایی مدارس دخترانه آموزش و پرورش لارستان معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، مسابقات…

تیم‌ها و نفرات برتر  مسابقات شطرنج مقطع ابتدایی مدارس دخترانه آموزش و پرورش لارستان معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، مسابقات شطرنج مقطع ابتدایی مدارس دخترانه آموزش و پرورش لارستان با حضور ۹ تیم  و ۳۶ شطرنج‌باز به روش دوره‌ای در سالن شطرنج فرهنگیان لارستان برگزار شد.

 در پایان ۹ دوره رقابت‌های فشرده و مجموع ۲۸۸ بازی، در بخش تیمی مدارس هلال مهر و سماء با ۲۷٫۵ امتیاز به مقام قهرمانی مشترک دست یافتند، مقام دوم به مدرسه سینا دشتی «الف» با ۲۵٫۵ امتیاز رسید و مدرسه شهدای فرهنگی با ۱۸٫۵ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی نیز در میز «یک»، غزل مرشدی از مدرسه سماء،  مبینا معتمدی از سینا دشتی الف و  درسا عباس‌نیا از مدرسه هلال مهر حائز مقام‌های برتر شدند.

در میز شماره «۲»،  دینا مذاهبی از مدرسه هلال مهر،  مهرسا زینلی از مدرسه سماء و  یلدا محسنی از مدرسه سینا دشتی الف مقام‌های برتر را بدست آوردند.

در میز شماره «۳»،  پریا عبادی از مدرسه هلال مهر، غزل میری از مدرسه سینا دشتی الف و  ستاره زینل‌نژاد از مدرسه سماء جایگاه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در میز شماره «۴»، نرگس عبداله‌پور از مدرسه شهدای فرهنگی، نگین پارسا از مدرسه هلال مهر و  روژین مدیری از مدرسه سماء به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین