جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کمک ۲۴۰ میلیون ریالی خیر نیک اندیش به بیمارستان بیرم

خیر بیرمی در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی با اعتبار ۲۴۰ میلیون ریال خریداری کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)…

خیر بیرمی در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی با اعتبار ۲۴۰ میلیون ریال خریداری کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم، دکتر کورش سلطانیه زنجانی رئیس بیمارستان با اعلام این خبر ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه اظهار داشت:‌پس از بررسی های انجام شده در خصوص کمبودها و کاستی های بیمارستان بیرم،  خیر ارجمند سید علی موسوی اعلام آمادگی نمود و با تامین مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال ما را در جهت تهیه مانیتور علائم حیاتی جهت بخش ccu بیمارستان یاری رساند.

وی با اشاره به اجر معنوی کار این خیر بزرگوار و سایر نیکوکاران که تا کنون به ساخت و تجهیز بیمارستان کمک مالی کرده اند خاطرنشان کرد: کمک به تأمین تجهیزات و همیاری در احداث، تکمیل، بازسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی مهمترین هدف این بیمارستان باشد که خوشبختانه با بهره مندی از خیرین در تامین سلامت این شهر تا کنون موفق بوده ایم.

دکتر سلطانیه ضمن قدردانی از کلیه خیرانی که با همت والای خود در جهت رفع نیازهای این بیمارستان ما را یاری رساندند،گفت: نیک اندیشانی که مایل هستند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، می توانند با مراجعه به دفتر ریاست و اطلاع از نیازمندی های این مرکز ما را در جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان یاری رسانند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین