پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم مرداد ماه 1383 -شماره 341(فرزند پيامبر الگوى مادران)

فرا رسيدن بيستم جمادى‏ الثانى روز ميلاد بانوى عالميان، سرمشق بانوان و روز زن  و سالروز ميلاد فرزند برومندش بت‏شكن قرن حضرت امام خمينى(ره) بر مسلمانان جهان مبارك باد. تعيين…

فرا رسيدن بيستم جمادى‏ الثانى روز ميلاد بانوى عالميان، سرمشق بانوان و روز زن  و سالروز ميلاد فرزند برومندش بت‏شكن قرن حضرت امام خمينى(ره) بر مسلمانان جهان مبارك باد. تعيين روز ميلاد حضرت زهرا (س)از سوى رهبر كبير انقلاب اسلامى بنام روز زن مسأله‏ اى حساب شده بود كه بيدارى بانوان جامعه اسلامى را دوچندان مى‏كند.
 سرمشق قرار دادن فاطمه زهرا(س) به عنوان زن نمونه جامعه اسلامى از مادران و دختران مى‏ خواهد كه در عين داشتن پاكدامنى و عفافى فاطمه ‏گونه، خود را براى پذيرش مسئوليت جوامع اسلامى مهيا نمايند و همينطور كه در برابر ستمگريها و زورگويى‏ ها از هر نوعش بايد با تمام وجود مقاومت نمود اما به هيچ وجه نبايد اجازه داد دشمن به بهانه واهى آزادى زن از سمبل عفاف و پاكدامنى عروسك بسازد كه ملعبه دست هوسبازان جوامع قرار گيرند.
 امروزه جوامع غربى به ويژه استعمارگران در پى آن هستند كه زنان را بازيچه دست هوسبازان قرار دهند و از اين اشتغال غريزى همه‏ گونه بهره‏ برداري هاى سوء نمايند.
 آيا گاهى انديشيده‏ايد كه چرا استعمارگران براى بى‏ حجابى دختران و زنان از هم وسايل و تجهيزات بهره‏ بردارى مى‏ نمايند. بى ‏حجابى به تمامى معانى آن كه نهايتش به… منتهى مى‏ شود
 راستى چرا كشور فرانسه كه خود را مهد آزادى قلمداد مى ‏كند به زنان مسلمان اجازه نمى‏دهد براى ورود زنان به كلاس‏هاى درس از حجاب استفاده نمايند.
 مگر نه اين است كه آزادى حكم مى‏ نمايد زنان مسلمان با حجاب باشند و زنانى كه كيش و آئين آنها بى‏ حجابى را تأييد مى‏كنند، بى‏ حجاب بمانند؟! آيا بى‏حجابى با اين وضعيت خلاف آزادى و دموكراسى نيست كه آنان خود را پيشاهنگ آن مى‏نامند؟

دقت در اين مهم ما را به يك جريان واقف مى‏ سازد كه يكى از معانى دموكراسى در انديشه اينان بى‏بند و بارى و هوسبازى است كه لازمه آن عريانى زنان است و مقدمه اين عريانى، بى‏حجابى است كه چون اين منكر از بين رفت استفاده از وسايل آرايش و… طبيعى خواهد شد، سپس…

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین