شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
فرماندار ویژه لارستان

چارت سازمانی گمرک لارستان کامل شود

فرماندار ویژه لارستان خواستار تکمیل چارت سازمانی گمرک این شهرستان شد. به گزارش میلاد لارستان جلیل حسنی در آئین بهره‌برداری از پروژه ساختمان جدید اداره گمرک لارستان با بیان اینکه…

فرماندار ویژه لارستان خواستار تکمیل چارت سازمانی گمرک این شهرستان شد.

به گزارش میلاد لارستان جلیل حسنی در آئین بهره‌برداری از پروژه ساختمان جدید اداره گمرک لارستان با بیان اینکه در هر مقطعی از انقلاب دارای دغدغه خاصی بوده ایم، اظهار داشت: در ابتدا مقابله با گروهک ها و سلطنت طلب ها را در دستور کار قرارداده بودیم و پس از آن دفاع مقدس و بازسازی آن را دنبال می کردیم اما هم اکنون در اکثر زمینه ها و زیرساخت ها موفقیت های خوبی کسب شده است.

وی افزود: طی روز گذشته تمام روستاهای شهرستان لارستان دارای برق شدند که نشان از خدمات نظام اسلامی می باشد و حتی اکنون روستاهای دارای چهارخانوار نیز دارای برق هستند.

فرماندار ویژه لارستان یکی از الزامات در تداوم انقلاب اسلامی را توانمندسازی بنیه های اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: رهبر معطم انقلاب نیز طی سالهای اخیر بر تولید و اشتغال توجه داشته اند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از کارهایی که می توان بر آن تمرکز کرد صادرات از طریق گمرک است، ادامه داد: با توجه به حضور تقریبی ۱۵۰ هزارلارستانی خارج از کشور، می توان در این زمینه در لارستان بخوبی عمل کرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه با ایجاد گمرک و نمایندگی وزارت خارجه در لارستان و همچنین وجود فرودگاه بین المللی ظرفیت های تجارت خارجی و صادرات در لارستان کاملا مهیا است، گفت: انتظار می رود با وجود ایجاد ساختمان گمرک لارستان، الزامات مربوط به نرم افزاری و محوطه سازی این ساختمان نیز از طریق مسئولین استانی زودتر اتفاق بیافتد.

وی بیان کرد؛ لارستان تنها شهرستانی است که دارای کارگروه توسعه اقتصادی است که طی امسال دوجلسه نیز تشکیل شده و در آن از سرمایه گذاران و صادرکنندگان دعوت شد و از آنها نظرخواهی کرده ایم.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به مسئولان گفتک توقع می رود با توجه به ظرفیت های گمرک لارستان، از لحاظ چارت سازمانی گمرک لارستان کامل و از طرفی به معاونت مدیرکل ارتقا یابد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین