سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی

عوائد حاصل از فروش املاک هلال احمر در لارستان صرف شود

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، با درخواست از رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای رفع مشکل مالکیت زمین برخی نهادهای دولتی، گفت: انتظار می رود املاکی که متعلق…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، با درخواست از رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای رفع مشکل مالکیت زمین برخی نهادهای دولتی، گفت: انتظار می رود املاکی که متعلق به سازمان هلال احمر موجود در این شهرستان که به فروش می رسد، عوائد آن در خود لارستان مصرف و از این شهرستان خارج نشود.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در آئین بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای «چهار برکه» لارستان اظهار داشت: محور لار-بندرعباس یکی از پرترددترین جاده های کشور به ویژه در ایام تعطیلات و نوروز است.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد این پایگاه جاده ای و آرزوی سلامتی با نیک اندیش این پروژه، افزود: پایگاه امداد شهری هلال احمر لارستان نیاز به تأمین اعتبار دارد که در اصلی ترین نقطه شهر لار واقع شده و امید می رود با همت مسئولان به سرانجام برسد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای رفع مشکل مالکیت زمین برخی نهادهای دولتی، تصریح کرد: انتظار می رود املاکی که متعلق به سازمان هلال احمر موجود در این شهرستان که به فروش می رسد، عوائد آن در خود لارستان مصرف و از این شهرستان خارج نشود.

وی ابراز امیدواری کرد: از محل فروش املاک هلال احمر در لارستان نیازهای این شهر همچون استخر، پارک، خدمات متنوع هلال احمر و غیره برای مردم صرف شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین