شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

جعفرپور:باید فاصله‌های بین مسئولین و مردم برداشته شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فاصله‌های بین مسئولین و مردم برداشته شود و راه دسترسی مردم به مسئولین هموار شود، گفت: باید جناح گرائیها…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فاصله‌های بین مسئولین و مردم برداشته شود و راه دسترسی مردم به مسئولین هموار شود، گفت: باید جناح گرائیها کم‌رنگ شود و پشت سر مقام معظم رهبری برای حل مشکلات حرکت کنیم.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفر پور در پایان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم همیشه در صحنه لارستان بابیان اینکه ترفند و راهبرد کنونی دشمن ناامید سازی است، اظهار داشت: آن‌ها با دادن آمارها و نشانه‌های غلط سعی بر ناامید کردن جوانان دارند.

وی با تأکید بر اینکه آمارهایی که دشمنان برای انحراف در اهداف جامعه ایران می‌دهند اگر به درستی تحلیل شوند به نفع جبهه انقلاب خواهد بود، افزود: دشمنان قیمت‌های زمان انقلاب را کم و قیمت‌های حاضر را بالا معرفی می‌کنند و از امکانات پایین آن زمان حرفی به میان نمی‌آورند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان حکومت پهلوی میزان فقر و شکاف طبقاتی زیاد بوده اما در حال حاضر کمتر شده است و دشمنان سعی بر گمراه کردن ذهن جوانان دارند تا این‌گونه القا کنند که وضع ما بدتر شده است.

جعفرپور بیان کرد: ما فراموش نمی‌کنیم که در شهر لار تعداد زیادی پزشک هندی و پاکستانی بودند، اما در حال حاضر به خاطر انقلاب در تمام خیابان‌ها دهها پزشک ایرانی و لاری حضور دارند که این‌ها از دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که در فناوری هسته‌ای موفق به غنی‌سازی ۲۰ درصد شدیم به شکوفایی و اقتدار بالایی دست پیدا کردیم، ادامه داد: فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به کارافتاده‌اند تا دستاوردها را خدشه‌دار کنند و ضعف‌ها را برجسته نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هدف دشمنان این است که بگویند نظام اسلامی کارآمد نیست، عنوان کرد: حضور افراد در راهپیمایی مشت محکمی بر تمام این حرف‌هاست.

وی با هشدار نسبت به اینکه اگر مردم ناامید شوند و به نظام اسلامی بدبین شوند یعنی دشمن به هدف خود رسیده است، خاطرنشان کرد: حتماً با همراهی مردم این مشکلاتی که وجود دارد حل خواهد شد.

جعفرپور با تأکید بر اینکه باید فاصله‌های بین مسئولین و مردم برداشته شود و راه دسترسی مردم به مسئولین هموار شود، تصریح کرد: باید جناح گرائیها کم‌رنگ شود و پشت سر مقام معظم رهبری برای حل مشکلات حرکت کنیم.

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم باید برای حل مشکلات پایدار و استوار باشند و به داشته‌های خود توجه نمایند، افزود: در انتخابات نباید سطح توقعات سیاسی و اجتماعی مردم را بالا ببریم و شعاری ندهیم که پس از انتخاب نتوانیم به آن عمل کنیم تا مردم نیز متوقع نشوند و به همین دلیل باید به مردم برای انتخاب شدن در هر پستی  واقعیت را بگوییم.

وی بزرگ‌ترین دستاورد سال جاری انقلاب اسلامی را نابودی داعش دانست و گفت: به تمام سرداران و شهدای مواقع حرم درود می‌فرستیم و اگر این از خود گذشتگی‌ها نبود، داعش می‌خواست با گرفتن سوریه و عراق عرصه را بر ایران اسلامی تنگ کند اما این اتفاق برعکس شده است و حلقه داعش بر گردن اسرائیل افتاده است.

جعفرپور دیگر دستاورد انقلاب را عزت و استقلال سیاسی برشمرد و اضافه کرد: زمانی رئیس‌جمهور شوروی به سفارت خود رفت تا شاه ایران به دیدن او برود اما الآن رئیس‌جمهور مقتدر روسیه برای دیدار رهبر ایران، از فرودگاه به سمت ایشان می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان، امسال نیز مردم همیشه در صحنه و انقلابی لارستان با حضور گسترده و چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کردند و جلوه‌ای تماشایی از وفاداری خود به نظام، انقلاب و رهبری به نمایش گذاشتند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین