پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

همایش «من، خانواده، ماهواره و فضای مجازی» برگزار شد

همایش «من، خانواده، ماهواره و فضای مجازی» با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش…

همایش «من، خانواده، ماهواره و فضای مجازی» با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لارستان به همت دبستان شاهد فرهنگیان فرزاد بنی زمان و با همکاری معاون آموزش ابتدایی و کارشناسی بهداشت آموزش و پرورش لارستان همایش «من، خانواده، ماهواره و فضای مجازی» با حضور رئیس اداره امور شاهد و ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش فارس، معاونین آموزش ابتدایی و پرورشی و کارشناسان مدیریت، روسای برخی ادارات، مدیران  مربیان، اولیا و دانش آموزان در تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش فارس در سخنانی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش به شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۱۷ (افسردگی بیداد می‌کند؛ باهم حرف بزنید) و اثرات مخرب فضای مجازی بر ابعاد زندگی در صورت عدم استفاده مناسب از این تکنولوژی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به جای ممنوعیت استفاده از فضای پیچیده مجازی، نحوه استفاده صحیح را به دانش آموزان بیاموزیم.

علی مختاری با تأکید بر اینکه باید فضای مجازی را به‌گونه‌ای درست مدیریت کنیم، افزود: خانواده‌ها نیز باید اعتدال را در این زمینه رعایت کنند.

در ادامه معاون پرورشی اداره آموزش پرورش لارستان نیز در سخنانی بابیان اینکه باید مواظب آفت‌های فناوری‌های جدید باشیم، گفت: نباید فرزندان خود را هم از امکانات مدرن محروم کنیم.

محمد فولادی یکی از آثار سوء فضای مجازی را عدم تحرک بدنی و عوارض ناشی از آن برای بچه‌ها دانست و افزود: افسردگی‌های روحی و آسیب‌های جسمی از نتایج استفاده بیش از حد از آن‌هاست.

فراخوان جشنواره «من، خانواده، ماهواره و فضای مجازی» در آبان ماه انجام و محورهای کاری هر پایه تحصیلی مشخص شد و بر این اساس پایه‌های اول و دوم در نقاشی، پایه سوم در نقاشی و نگارش یک‌بند راجع به موضوع، پایه چهارم در نگارش و کاریکاتور، پایه پنجم ارائه حضوری و پایه ششم در ساخت «پاورپوینت» و ارائه حضوری با یکدیگر به رقابت پرداختند و توسط چند داور قضاوت شدند که در پایان رتبه‌های برتر به شرح زیر معرفی شدند.

در رشته نقاشی، کلاس اول دخترانه به ترتیب پریا فروتنی از دبستان شهدای فرهنگی، نادیا تفضلی از مکتب زهرا،  اسرا حاجی پور از فاطمیه لطیفی و طناز محمدی از شهدای فرهنگی مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

در رشته نقاشی، کلاس اول پسرانه احسان خرم نیا از تربیت، محمدمهدی طاهری از ایلیا، میثاق فروزانی و امیرعلی سلطانی از دبستان شاهد بنی زمانی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

در رشته نقاشی، پایه دوم دخترانه به ترتیب اسرا دلبری از شادروان رجایی، حسنی خرم از زینبیه، هستی اکبری از فرشاد براک و پریسا شاه‌محمدی از هاشمی زاده اول تا چهارم شدند.

در رشته نقاشی، پایه دوم پسرانه امیرعلی سبحانی از دبستان شاهد فرزاد بنی زمانی، پارسا حقانی پور از دبستان خرد، علیرضا معزی از دبستان شاهد فرزاد بنی زمانی و محمدامین جهاندیده از دبستان حداد نژاد به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در رشته نقاشی، پایه سوم دخترانه نرگس عبداله پور از دبستان شهدای فرهنگی، آیناز طالب‌زاده از شهید رجایی و هانیه اکبری از فاطمیه اول تا سوم شدند.

در رشته نقاشی پایه سوم پسران،  امیرحسین بنی زمانی از تربیت، امیر صدرا سعدین از شاهد فرزاد بنی زمانی، متین عسکرپور از تربیت و سیدعلی دستاران از کوشا به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

در رشته کاریکاتور پایه چهارم دخترانه، مریم لوری از هاشمی زاده، زهرا فولادی از شادروان رجایی، فاطمه ماندگاری از آوازه

و یاسمن نصراللهی از مکتب زهرا به ترتیب به مقام‌های برتر دست یافتند.

در رشته کاریکاتور پایه چهارم پسرانه، محمدامین حسنی حقیقی و مرتضی نخبه هر دو از مدرسه شاهد فرزاد بنی زمانی به عنوان نفرات برتر دست یافتند.

در رشته نگارش پایه چهارم پسرانه، مهدی شیخی از تربیت، امیرحسین موحدی از کوشا، علی خائفی از تربیت و علیرضا عادل از شاهد فرزاد بنی زمانی به عنوان‌های برتر رسیدند.

در رشته نگارش پایه چهارم دخترانه، الناز امری از فاطمیه، زهرا عزیز پور از شهدای فرهنگی و نازیلا قرشی از شرف به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ارائه حضوری مقاله مقطع پنجم پسرانه، آریا راسخی و آریا اوحدی از شاهد فرزاد بنی زمانی، هومن پژومان از خرد، محمد پارسا پروین از کوشا و حسین شیخی از شاهد فرزاد بنی زمانی به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در رشته نگارش پایه پنجم دخترانه، فاطمه زهرا اخضری و محیا خادمی از شهدای فرهنگی، حدیث رهروان از فاطمیه لطیفی و سارا حق‌شناس از فرشاد براک حائز مقام‌های برتر شدند.

در رشته پاورپوینت مقطع ششم پسرانه، عرفان امینی، امیرحسین محمدیان و علی احسنی(کار مشترک) از شاهد فرزاد بنی زمانی، امیرمهدی رهجو از تربیت، نیما همایون فر از شاهد فرزاد بنی زمانی و محمد سعید پور از حدادنژاد به مقام‌های برتر دست یافتند.

در رشته پاورپوینت مقطع ششم دخترانه، سیده فاطمه سجادی و پریا شادمهر(کار مشترک) از مدرسه شهدای فرهنگی، الهام آگاه لاری از دبستان آوازه و فاطمه صمصامی از شرف به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین