پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سخنرانی معاون سیاسی استاندار فارس در همایشی که به میزبانی لارستان برگزار شد

معاون سیاسی استاندار فارس در همایش ائمه جمعه و جماعات تسنن و تشیع جنوب فارس در سالن فرمانداری ویژه لارستان سخنرانی کرد. به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور…

معاون سیاسی استاندار فارس در همایش ائمه جمعه و جماعات تسنن و تشیع جنوب فارس در سالن فرمانداری ویژه لارستان سخنرانی کرد.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس، فرمانداران شهرستان‌های لارستان، مهر، خنج و گراش در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان نشست هم‌اندیشی علمای تسنن و تشیع جنوب فارس برگزار شد.

در این مراسم، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در سخنانی با ابراز تأسف از وضعیت زیستی مسلمانان در برخی از کشورها نظیر «میانمار»، اظهار داشت: طی چند مرحله متعصبان بودائی به دنبال پاک‌سازی مذهبی بوده‌اند که نمونه آخر آن کشتن و به آتش کشاندن زندگی مسلمانان هستند.

هادی پژوهش جهرمی درد و مشکل امروز جهان اسلام را این دانست که حکام در کشورهای اسلامی نگاه اعتقادی و ایدئولوژیک ندارند، افزود: متأسفانه حاکمان این کشورها به دنبال حفظ تاج و سلطنت خود هستند و اخلاق برای انها معنا و مفهوم ندارد.

وی بابیان اینکه متأسفانه نظام سلطه با خرج میلیاردها تومان، به طرق مختلف به دنبال کشتار و خون‌ریزی مسلمانان است، تصریح کرد: حکام کشور عربستان به دنبال گسترش حوزه سلطه خود هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس دلیل بروز مشکل میان کشورهای امارات، بحرین، مصر و عربستان با کشور قطر را عدم پیروی کشورهای قطر از زیاده‌خواهی‌های عربستانی‌ها دانست و ادامه داد: امروز وقتی داعش در کشورهای عراق و سوریه در حال نابودی است، تمامی پایگاه‌های داعش در این کشورها توسط آمریکا از زمین و هوا در حال حمایت است.

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه بحث امروز جهان اسلام شیعه و سنی نیست بلکه بحث اصلی حاکمیت اسلام و قرآن است، عنوان کرد: دشمنان در محاسبات خود به این نتیجه رسیده‌اند که داعش را به کشور افغانستان مصیبت‌زده منتقل کنند.

وی با ابراز تأسف از وضعیت مسلمانان در کشورهای سومالی، یمن، نیجریه، بنگلادش، افغانستان و غیره، افزود: علمای تسنن و تشیع باید جامعه و به ویژه جوانان را به این آگاهی برسانند آنچه در دنیای اسلام در حال رخ دادن است، توطئه یهود و نصاری است.

پژوهش با هشدار نسبت به هجمه زیاد دشمنان برای ایجاد تشکیک در اعتقادات دینی تسنن و تشیع، ترویج عرفان‌های کاذب، تبلیغ یهودیت و مسیحیت در فضای مجازی و غیره، گفت: وضعیت دینی در جهان اسلام خوب نیست که جنگ و خونریزی بلاد اسلام را گرفته، اخلاق زیر پا گذاشته‌شده، غارت اقتصادی مسلمانان توسط بیگانگان در خرید سلاح و فقر در بین آن‌ها و غیره می‌توان اشاره کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی را آگاه‌سازی جوانان دانست و تأکید کرد: مواظب باشیم دشمنان، جوانان را از حوزه دینی خارج نکنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین