جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر مجتمع علوم دینی اوز

اگر علما در برابر هم جبهه بگیرند، مردم از دین زده خواهند شد

مدیر مجتمع علوم دینی اوز با بیان اینکه در جایی که وحدت نباشد، تفرقه خواهد بود، خاطر نشان کرد: اختلاف سبب کفر خواهد بود و اگر علما در برابر هم…

مدیر مجتمع علوم دینی اوز با بیان اینکه در جایی که وحدت نباشد، تفرقه خواهد بود، خاطر نشان کرد: اختلاف سبب کفر خواهد بود و اگر علما در برابر هم جبهه بگیرند، مردم از دین زده خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان در نشست هم اندیشی علما و فرهیختگان  شیعه و سنی جنوب فارس در لارستان شیخ صالح انصاری با استناد به آیات قرآن کریم درخصوص وحدت مسلمانان، اظهار داشت: کسانی که از هوای نفس خویش پیروی کند و دل به پست و مقام دنیا ببندد، همچون کسی است که دچار عطش شدید شده و سراب می بیند.

مدیر مجتمع علوم دینی اوز خطاب به مسئولان، افزود: باید هدف از کارهایمان راضی نگه داشتن خدا باشد که این مهم در صورتی رقم می خورد که شکرگذار خداوند باشیم.

وی با قرائت آیات قرآنی با تأکید بر اینکه مومنان باید به ریسمان الهی چنگ زنند، تصریح کرد: باید در بین شما گروهی باشند که مردم را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

شیخ انصاری با بیان اینکه در جایی که وحدت نباشد، تفرقه خواهد بود، خاطر نشان کرد: اختلاف سبب کفر خواهد بود و اگر علما در برابر هم جبهه بگیرند، مردم از دین زده خواهند شد.

مدیر مجتمع علوم دینی اوز با تأکید بر حساسیت کار علما، افزود: علما نباید به دنیا دل ببندند چرا که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند و حساب ایمانشان را پس دهند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین