شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام تبریک استاندار فارس دختران هندبالیست لارستانی

استاندار فارس قهرمانی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین…

استاندار فارس قهرمانی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار طی پیامی دستیابی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان به مقام نخست مسابقات غرب آسیا ، که برای اولین بار در کشور صورت میگیرد، را تبریک گفت.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قهرماني تيم هندبال شهيد چمران لارستان به عنوان تيم ملي جمهوري اسلامي در مسابقات غرب آسيا برگ زرين ديگري را در دفتر افتخارات ايران اسلامي بويژه استان پهناور و قهرمان پرور فارس ثبت كرد.

پيروزي مقابل تيم هاي ملي عراق، لبنان، اردن، سوريه ، قطر و كسب اولين مقام تاريخ هندبال ايران در آسيا توسط بانوان ورزشكار استان فارس نشان داد كه مي توان با تكيه بر خالق بي همتا و با بهره گيري از دانش، مهارت و اعتماد به نفس قله هاي پيشرفت و ترقي را فتح نموده و پرچم پرافتخار ايران اسلامي را در سراسر دنيا به اهتزار درآورد.

اينجانب كسب اين افتخار بزرگ را به ملت بزرگ ايران بويژه مردم شريف استان فارس و خطه قهرمان پرور لارستان تبريك عرض نموده و براي همه مربيان، ورزشكاران و كادر فني تيم هندبال شهيد چمران لارستان از خداي منان توفيقات روزافزون مسئلت مي نمايم.

اسماعيل تبادار

استاندار فارس

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین