شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری کارگاه آموزشی راهکارهای حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

با حضور بنیان‌گذار فناوری‌های پیشرفته امارات متحده عربی، کارگاه آموزشی راهکارهای حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان کارگاه آموزشی یک‌روزه با…

با حضور بنیان‌گذار فناوری‌های پیشرفته امارات متحده عربی، کارگاه آموزشی راهکارهای حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان کارگاه آموزشی یک‌روزه با موضوع «بررسی راهکارهای حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین آشنایی با مرکز تجارت جهانی دبی DWTC» در محل تالار اجتماعات شورای اسلامی شهر لار با حضور مهندس صلواتی زاده بنیان‌گذار فناوری‌های پیشرفته امارات متحده عربی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که تعداد زیادی از کارآفرینان، صنعتگران، پژوهشگران و مدیران شرکت‌های دانش بنیان فعال در لارستان شرکت داشتند، موضوعاتی از قبیل اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها، انواع نمایشگاه‌ها، طبقه‌بندی روش‌های تبلیغات، بهینه‌سازی جزئیات فعالیت‌ها، چک‌لیست خدمات نمایشگاهی، ساخت، طراحی و چیدمان غرفه‌ها، کارت ویزیت، نمونه محصولات و کاتالوگ های بین‌المللی، تکنیک‌های حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و غیره موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

این برنامه از طرف مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، شهرداری لار و شورای اسلامی شهرستان لارستان به اجرا درامده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین