پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که در مسابقات غرب آسیا توانستند با اقتدار و شکست تمامی حریفانشان به مقام قهرمانی برسند، در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی این شهرستان، اظهار داشت: شما بانوان شایسته تیم هندبال شهید چمران لارستان با درخشش در میادین معتبر آسیایی موجب کسب مباهات و افتخار ملی برای ایران اسلامی و با افتخار آفرینی های متعدد در میادین مختلف داخلی و خارجی باعث اعتلای نام ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان شدید.

حسنی در ادامه این موفقیت ارزشمند را نتیجه تلاش و پشتکار برادر حاج مسعود راستی لاری مدیر عامل باشگاه، بازیکنان ، مربیان و دست اندرکاران تیم هندبال شهید چمران لارستان دانست و گفت: این قهرمانان با توکل به خدا و منش جوانمردی که عصاره های زیبای اخلاق و معنویت در ورزش هستند، برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کردند.

وی تاکید کرد: مردم لارستان نه تنها در عرصه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و غیره از قدیم الایام افتخار آفرین بوده اند بلکه امروز می بینیم در حوزه ورزش و سلامت نیز در کشور مایه افتخار شده اند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: قبلا این مهم، کمتر توسط بانوان اتفاق می افتاد، چرا که پیش از این، عرصه برای بانوان فراهم نبود و میدان به بانوان کمتر داده می شد تا از توانمندیها و استعدادشان استفاده کنند، اما در لارستان به همت حاج مسعود راستی لاری زمینه ای برای بانوان ورزشکار تیم شهید چمران فراهم شد که هم در سال ۹۵ قهرمان لیگ برتر کشور شدند و هم در مسابقات آسایی خوب درخشیدند و در تداوم آن فعالیت ها و تمرین های طاقت فرسایی که داشتند، امسال نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا شرکت کردند و توانستند با اقتدار قهرمان مسابقات غرب آسیا شوند و اینها افتخار است و ما به خود می بالیم.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: امیدواریم در کنار شایستگی های بانوان ورزشکار و هندبالیست لارستانی، زمینه ای فراهم شود که من بعد و در سال های آتی هم مقتدرتر از گذشته افتخار آفرینی کنند و قهرمان شوند و برای این کشور و این منطقه، مدال های رنگارنگ کسب نمایند.

حسنی در پایان سخنانش بار دیگر کسب این موفقیت عظیم را به جامعه ورزش و ملت عزیز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و متدین منطقه لارستان بزرگ تبریک گفت و از زحمات و تلاش مجدانه این بانوان غیور و بخصوص برادر بزرگوار جناب آقای حاج مسعود راستی لاری مدیر عامل باشگاه، سرپرست، سرمربی، مربیان ،کادر فنی و تمامی دست اندرکاران تیم هندبال شهید چمران لارستان تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین