جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد

جذب حداکثر بودجه اشتغالزایی/لزوم توجه به بافت فرسوده لارستان

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به وضعیت نامناسب بافت فرسوده و فرهنگی در این شهرستان، گفت: امید می رود با رایزنی های نماینده مردم و همکاری بیشتر مسئولان استانی و…

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به وضعیت نامناسب بافت فرسوده و فرهنگی در این شهرستان، گفت: امید می رود با رایزنی های نماینده مردم و همکاری بیشتر مسئولان استانی و کشوری بتوانیم تا حدی از این نابسامانی ها در این بخش بکاهیم.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان از مدیران ادارات مستقر در لارستان خواست تا بصورت مستمر از فعالیت اداره های خود گزارش جامع ارائه کنند.

وی با تأکید بر دیدار بیشتر مسولان با مردم به ویژه دیدار چهره به چهره با آنها و پیگیری مشکلات، افزود: با قرارگرفتن در آستانه سال جدید، همه دستگاه ها و ادارات برای ایام تعطیلات سال نو امادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به ۱۰۰ درصد برسانند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به وضعیت نامناسب بافت فرسوده و فرهنگی در این شهرستان، تصریح کرد: امید می رود با رایزنی های نماینده مردم و همکاری بیشتر مسئولان استانی و کشوری بتوانیم تا حدی از این نابسامانی ها در این بخش بکاهیم.

حسنی به طرح های مناسب برای اشتغال زایی در لارستان اشاره کرد و گفت: باید مسئولان مربوطه در جذب مناسب اعتبارات حداکثر تلاش خود را انجام دهند تا پرژه های عمرانی شهرستان در کمترین زمان اجرایی شود.

وی بیان کرد: باید کارهای مربوط به طرح های خود اشتغالی که توسط خود مردم به ویژه روستاییان انجام می شود، تسریع و حمایت شود.

نماینده عالی دولت در لارستان با گرامیداشت هفته زن، عنوان کرد: باید در همه عرصه ها از بانوان حمایت کرد تا شاهد تأثیرگذاری آنها بود.

این مسئول با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در لارستان، یادآور شد: اگر بخواهیم به مرحله تحقق برسیم، باید از خودمان شروع کنیم.

وی بر لزوم حمایت از تولیدات لارستان تأکید کرد و افزود: باید تولیدات خودمان باید در اولویت قرار بگیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین