جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی مدارس در لارستان+ اسامی برترین ها

مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره هنرهای نمایشی متوسطه‌های اول و دوم در سالن غدیر شهر لار برگزار و گروه‌های برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند. به گزارش…

مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره هنرهای نمایشی متوسطه‌های اول و دوم در سالن غدیر شهر لار برگزار و گروه‌های برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان، مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره هنرهای نمایشی متوسطه‌های اول و دوم شهر لار در سالن غدیر شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، معاون پرورشی و کارشناسان مدیریت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، مربیان و دانش آموزان برگزار شد. در پایان هیات داوران پس از قرائت بیانیه این جشنواره، گروه‌های برتر سی و ششمین جشنواره هنرهای نمایشی در مقطع متوسطه اول و دوم به شرح زیر معرفی شدند.

در بخش نقالی مقطع متوسطه اول پسران نمایشنامه زال و سیمرغ از دبیرستان نمونه دولتی شهید فراست و متوسطه اول دختران با نمایشنامه هفت خوان رستم با اجرای موهبت فدوی از دبیرستان فرزانگان مقام‌های برتر را به دست آوردند و در مقطع متوسطه دوم دختران با نمایشنامه گردآفرید از دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون به عنوان اثر شایسته تقدیر برگزیده شدند.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه کفش‌ها از دبیرستان شهید فراست مقام برتر را به دست آورد، نمایشنامه «کاری باید کرد» از دبیرستان امیرکبیر و نمایشنامه «تصمیم زیبا» از هنرستان فاطمه زهرا(س) به عنوان اثر شایسته تقدیر برگزیده شدند، امیرحسین الوار از دبیرستان امیرکبیر به عنوان خوانشگر برتر و نمایشنامه کفش‌ها از دبیرستان شهید فراست به عنوان موسیقی برتر نمایشنامه خوانی انتخاب شدند.

در بخش نمایش صحنه‌ای(تئاتر) در مقطع متوسطه دوم دختران دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون با نمایش «اتاق ۱۱۵۲» به کارگردانی ستایش سالاری به عنوان مقام برتر، کوثر احمدی از دبیرستان حضرت رقیه(س) از روستای دهکویه به عنوان کارگردان برتر، زهرا بستگان از دبیرستان حضرت رقیه(س) دهکویه و کیمیا اعلایی از دبیرستان نرجس خاتون به عنوان بازیگران برتر، کیمیا اعلایی از دبیرستان نرجس خاتون با نمایش «اتاق ۱۱۵۲» به عنوان نویسنده برتر و نمایش «لیوان پر از خالی» از هنرستان فاطمه زهرا(س) نیز اثر شایسته تقدیر اعلام شد.

در مقطع متوسطه اول پسران مقام اول مشترک نمایش درس معلم به کارگردانی رحیم اعتقادی از دبیرستان شاهد بانو آفتابی و نمایش گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی حسن سعدین از دبیرستان طلایه داران تیزهوشان تعلق گرفت و نورپردازی برتر به دبیرستان شاهد بانو آفتابی با نمایش درس معلم رسید و طراحی لباس برتر دبیرستان فارابی با نمایش مدافع حرم اختصاص یافت.

در مقطع متوسطه اول دختران نمایش کمدی اکتشافات به کارگردانی نیلوفر احسان‌بخش از دبیرستان فرزانگان تیزهوشان مقام برتر را به دست آورد و بیتا سردار پور از دبیرستان فرزانگان و هستی مگردان از دبیرستان صدیقه کبری(س) به عنوان بازیگران شایسته تقدیر برگزیده شدند.

در این جشنواره همچنین از گروه نمایش دبیرستان دخترانه سما به خاطر نظم و اخلاق، فاطمه صیادی از دبیرستان فاطمه زهرا(س) به عنوان طراح صحنه برتر، امیر سرورام به عنوان کارگردان برتر نمایشنامه خوانی تقدیر شد و از میان آثار ارائه‌شده نقالی در هر ۲ مقطع تحصیلی نقالی زاغ و سیمرغ با اجرای حسین عبدالله پور از دبیرستان نمونه دولتی شهید فراست به عنوان اثر برتر معرفی شد.

 جشنواره هنرهای نمایشی ویژه مقطع دبستان در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین