شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

900میلیون تومان پاداش همکاری مشترکین با مدیریت برق لارستان

پاداش همکاری مشترکینی که در پیک بار تابستان ۹۶ با این مدیریت همکاری داشته اند معادل ۹۰۰ میلیون تومان به طور کامل پرداخت گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

پاداش همکاری مشترکینی که در پیک بار تابستان ۹۶ با این مدیریت همکاری داشته اند معادل ۹۰۰ میلیون تومان به طور کامل پرداخت گردید.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع برق لارستان   امین دامن کشان با اعلام این خبر افزود: مطابق تفاهم نامه منعقده، مشترکینی که با کاهش مصرف خود در ساعت اوج بار تابستان ۹۶ با این مدیریت همکاری نمودند، پاداش همکاری خود را دریافت کردند. مدیر توزیع برق لارستان اظهار داشت: طرح های همکاری مشترکین در تعرفه های کشاورزی ، صنعتی و اداری بطور یکسان با سراسر کشور در سطح لارستان اجرا گردید که خوشبختانه با استقبال خوب مشترکین فهیم منطقه روبرو شد و در نتیجه اجرای این طرح مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان پاداش همکاری به این مشترکین اختصاص یافت.
وی  اضافه نمود : عمده این پاداش سهم مشترکین کشاورزی شهرستان بوده که مبلغ ۸۳۶ میلیون تومان می باشد و در صورتحساب های نیمه دوم سال ۹۶ اعمال گردیده است. ۳۷ میلیون تومان از مبلغ کل پاداش سهم مشترکین صنعتی شهرستان و ۲۷ میلیون تومان به مشترکین اداری تخصیص یافت.
دامن کشان در پایان و با توجه به وضعیت خشکسالی در سال جاری و احتمال بروز گرمای بی سابقه ، از کلیه مشترکین درخواست  نمود با رعایت الگوی مصرف و شرکت در طرحهای همکاری ، ضمن بهره مندی از پاداشهای تشویقی ، مدیریت برق لارستان را در راستای ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین