جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

اقدامات خیران مکمل برنامه‌ریزی‌های دولت است

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان اقدامات خیران را مکمل برنامه‌ریزی‌های دولت دانست و گفت: مردم نیک‌اندیش لارستان با مشارکت در امور مختلف، همکاری و حمایت خود را از دولت و…

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان اقدامات خیران را مکمل برنامه‌ریزی‌های دولت دانست و گفت: مردم نیک‌اندیش لارستان با مشارکت در امور مختلف، همکاری و حمایت خود را از دولت و نظام اسلامی به صورت همه‌جانبه نشان داده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان مسعود راسخی در آئین دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت لارستان، خنج و گراش با برشمردن جایگاه والای خیرین و اقدامات آن‌ها، اظهار داشت: آنچه خیرین خطه لارستان را از سایر نقاط متمایز می‌کند، انجام امورات عام‌المنفعه در راستای نیازهای منطقه است.

وی با اشاره به اینکه نیک اندیشان لارستانی با مشورت گیری از کارشناسان و افراد صاحب‌نظر به دنبال رفع مشکلات دارند، افزود: خیرین لارستان با ورود به بحث سلامت از سرآمدان کشور در زمینه بهداشت و درمان هستند.

راسخی بابیان اینکه منطقه لارستان از ۶ بخش، ۸ شهر و ۲۶۴ روستا از گسترده‌ترین شهرستان‌های کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: خیرین با آماده سازی زیرساخت‌هایی نظیر مدارس، مساجد، درمانگاه‌ها و غیره، باعث محرومیت‌زدایی شده‌اند.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان اقدامات خیرین را مکمل برنامه‌ریزی‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش لارستان با مشارکت در امور مختلف، همکاری و حمایت خود را از دولت و نظام اسلامی به صورت همه‌جانبه نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان یک الگوی مناسب در عرصه خیرین سلامت است، یادآور شد: با افتتاح این پردیس، اساتید، پزشکان و دانشجویان می‌توانند از امکانات مناسب ان بهره‌مند شوند و باعث توسعه علمی و فرهنگی این خطه از کشورمان باشد.

راسخی با برشمردن جایگاه سیاسی گذشته و اکنون لارستان، ادامه داد: امید می‌رود با حمایت دولت و خیرین شهرستان لارستان به قطب سلامت در جنوب کشور تبدیل شود.

وی خطاب به مسوولان برای هموارسازی فعالیت‌های پیش روی خیرین، اضافه کرد: می‌بایست با حمایت و پیگیری خواسته‌های خیرین راه را برای آبادانی و پیشرفت منطقه فراهم ساخت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اقدامات خیران مکمل برنامه‌ریزی‌های دولت است”

  1. ناشناس گفت:

    این همه متکی به خیرین نباشید پس وظیفه دولت چه می شود؟؟؟
    راستی به راستی گفت که ما خیرین داریم به مردم طلم میکنیم…

  2. ناشناس گفت:

    احسنت واقعا خیرین لار جای تشکر دارند.همچنین معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان که به حق در طول چند سال خدمتشون در لارستان از جان و دل مایه گذاشتند. واقعا باید قدرهمچین شخصیت هایی رو دونست ،ان شاالله هرکجا که باشند سالم و موفق باشند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین