جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در مسابقات کبدی نوجوانان فارس رقم خورد

کسب عنوان‌های برتر توسط تیم‌های سپیدان، شیراز و لارستان

تیم‌های سپیدان، شیراز و لارستان به ترتیب توانستند مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کبدی نوجوانان استان فارس را از آن خود کنند. به گزارش میلاد لارستان، مسابقات کبدی نوجوانان…

تیم‌های سپیدان، شیراز و لارستان به ترتیب توانستند مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کبدی نوجوانان استان فارس را از آن خود کنند.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات کبدی نوجوانان قهرمانی استان فارس به میزبانی شهرستان سپیدان برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور سرمربی تیم منتخب نوجوانان استان فارس به جهت انتخاب بازیکنان برتر مسابقات و دعوت به اردوی آماده سازی تیم نوجوانان این استان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور سال آینده به انجام رسید.

در پایان مسابقات تیم پیام نور سپیدان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم شیراز به مقام دوم رسید و تیم لارستان نیز با ارائه بازی‌های خوب و برد مقتدرانه  به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود کرد و در بازی بعدی با اختلاف تنها یک امتیاز و چاشنی بدشانسی، بازی را به تیم شیراز واگذار و موفق شد به مقام سوم دست یابد.

مصطفی سلیم، عرفان علیرضایی، محمد صالح خادمی، محمدرضا بیگلری، علیرضا جعفری، عرفان یقینی، محمد پردل و علیرضا قاصدی اعضای تیم کبدی نوجوانان لارستان در این مسابقات تشکیل می‌دادند و عبدالرضا اسلام زاده به عنوان مربی و حسن زنگی به عنوان سرپرست با همکاری محمدجواد حقیقت لاری و مرتضی فتحی شرکت داشتند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین