شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در همایش تقدیر از همیاران برق لارستان اعلام شد:

دانش آموزان لارستانی رتبه نخست همیاری با شرکت برق فارس را کسب کردند

دانش آموزان لارستانی رتبه نخست همیاری با شرکت برق فارس را کسب کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان طی همایشی  از ۵۹۵…

دانش آموزان لارستانی رتبه نخست همیاری با شرکت برق فارس را کسب کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق لارستان طی همایشی  از ۵۹۵ دانش آموز برگزیده همیار برق لارستان تقدیر شد.

امین دامن کشان با اعلام این خبر افزود: دومین همایش تقدیر از برگزیدگان همیار برق لارستان با حضور ۴۳۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر لار برگزار و از این دانش آموزان با اهدای جوایزی تقدیر شد.  وی افزود: در این طرح با مشارکت و همکاری مدیریت آموزش و پرورش لارستان ۱۴۰۰ نفر از دانش آموزان پایه اول تا ششم مقطع ابتدایی مورد آموزش قرار گرفته و با اصول مدیریت مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی آشنا شدند که در پایان اجرای طرح دانش آموزانی که موفق به کاهش میزان مصرف برق منازل خود در ۳ ماهه تابستان ۹۶ نسبت به زمان مشابه سال قبل گردند مشمول پاداش همکاری گردیدند.

مدیر توزیع برق لارستان با بیان اینکه تعداد دانش آموزان برگزیده شهرستان لار در این طرح در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ ، ۹ برابر شده اظهار داشت: دانش آموزان لارستان با ۴۲ درصد همکاری رتبه نخست در سطح شرکت توزیع برق استان فارس را کسب نمودند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت مناسب فرهنگی این شهرستان می باشد و می بایست از این ظرفیت در سالهای آتی در راستای هرچه بهتر فرهنگ سازی مصرف انرژی در شهرستان بهره گرفت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین