جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

محبي: افرادي در كمپهاي نوروزي لار قرار گيرند كه جاذبه هاي منطقه را كامل ميشناسند

رئيس شوراي اسلامي شهر لار گفت: افرادی جهت استقرار درکمپهای نوروزی قرارگیرند که آشنایی کامل و جامع  نسبت به شهر و جاذبه های گردشگری موجود داشته باشند. ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری لار…

رئيس شوراي اسلامي شهر لار گفت: افرادی جهت استقرار درکمپهای نوروزی قرارگیرند که آشنایی کامل و جامع  نسبت به شهر و جاذبه های گردشگری موجود داشته باشند.

ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری لار با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به همشهریان و همچنین مهمانان در ایام نوروز، برای دومین بار تشکیل جلسه داد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به ریاست عبدالله محبی رئیس شورا و با حضور شریفی لاری معاون عمرانی شهردار  لار، عبدالرحیم بیژنی، اشکان عسکری و عشرت جهاندیده اعضاي شورای اسلامی شهر، سیما علویه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در محل دفتر شهردار تشکیل شد.

محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار در اين نشست با تاکید بر هدیه کردن شور و نشاط به شهروندان گفت: باتوجه به پتانسیل گردشگری این منطقه باید فضای شاد وسالم و امن برای مسافران فراهم کنیم و این امر با برنامه ریزیهای دقیق امکان پذیر می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه واحدها باید از پتانسیل و توانمندی های نیروها و امکانات موجود استفاده و نسبت به مرتفع نمودن موانع و کاستیها اقدام نمایند، اظهار داشت: افرادی جهت استقرار درکمپهای نوروزی قرارگیرند که آشنایی کامل و جامع  نسبت به شهر و جاذبه های گردشگری موجود داشته باشند. 

رئیس شورای اسلامی شهر لار افزود: واحدهای عمران، خدمات شهری، زیباسازی، تاسیسات، فضای سبز، حمل و نقل، آتش نشانی و روابط عمومی که پیشانی کار ستاد تسهیلات نوروزی هستند باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

محبی تصریح کرد: همه ما موظفیم با حساسیت بالا و آمادگی کامل و تجهیزات مناسب به مسافران و شهروندان خدمات بهینه در سال جدید ارایه نماییم . رئیس شورای شهر لار با اشاره به اینکه همدلی و یکپارچگی در بین نیروها می تواند عملکرد مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات ارزنده بالا ببرد، خاطرنشان کرد: طرح ایده های نو می تواند آسایش و رفاه مسافران نوروزی را در سفر به این شهر دو چندان کند.

نوازشریفی لاری معاون فنی وعمرانی شهردار لار هم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری در امر خدمات رسانی و تسریع در پروژه های عمرانی اظهار داشت: دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی باید طوری برنامه ریزی نمایند که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت مردم شریف لار و ارزش های فرهنگی و اجتماعی و قدمت چند ساله این منطقه نیز به مسافران و گردشگران معرفی گردد.

شریفی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی، گفت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم شهر لار همچون گذشته  است .

 وی با بیان اینکه در نوروز پیش رو با آمادگی کامل، شهر را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، گفت: رنگ آمیزی بلوارها، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارکها، تمیزکردن ولایروبی جوی ها، هرس درختان و گل کاری، روشنایی، تجهیز سرویس های بهداشتی، کف پوش وسایل بازی، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها، همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و شست و شو و تعمیر تابلوهای ورودی شهر، خط کشی سطح شهر، تعریف مسیرهای گردشگری، نورپردازی درختان و ساخت المانهای نوروزی در اولویت است.

در ادامه بیژنی، عسکری و جهاندیده اعضای شورای شهر به منظور هر چه  بهتر استقبال از نوروز ۹۷ راهکارهای قابل توجهی را بیان کردند.   در پایان جلسه هر یک از اعضای ستاد تسهیلات، نقطه نظرات و برنامه های  پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

خبرنگار : مصباح قنادی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محبي: افرادي در كمپهاي نوروزي لار قرار گيرند كه جاذبه هاي منطقه را كامل ميشناسند”

  1. علي گفت:

    متاسفانه شهرت لار به خروس لاري و حناي لاري و قوچ لارستاني و انواع حلوا و نانهاي محلي،…هست ،که مي بايست در ايام نوروز بصورت موقت در محلهاي اسکان، پارک ميراث فرهنگي و گردشگري جهت شناساندن اين محصولات برپا گردد.همچنين باتوجه به معروفيت لار بعنوان شهر بدون کوچه حتما تصاوير و بازديد از محلات شهرجديد برپا گردد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین