جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور کاروان سفیران نور در روستای بریز+عکس

روستای بریز میزبان کاروان سفیران نور بود. به گزارش میلاد لارستان از بریز، روستای بریز دارای پتانسیل‌های زیادی برای رشد و پویایی در زمینه‌های مختلفی است، از جمله استعداد‌های برتر…

روستای بریز میزبان کاروان سفیران نور بود.

به گزارش میلاد لارستان از بریز، روستای بریز دارای پتانسیل‌های زیادی برای رشد و پویایی در زمینه‌های مختلفی است، از جمله استعداد‌های برتر نسل جوان روستا، فعالیت های فرهنگی و مذهبی، اماکن تاریخی متعدد، وجود افراد نخبه و…. دارد.

امروز کاروان سفیران نور که متشکل از نمایندگان اکثر ارگان‌های لارستان هستند هر کدام در جهت انگیزه‌های حمایتی خود از محل مورد نظر بازدید نمودند، حضور چنین کاروان‌های در روستای بریز که‌در حال رشد و توسعه است تاثیر بسزایی در پیشرفت سطح فرهنگی روستا و پیشبرد اهداف مسئولین محلی در جهت حل مشکلات مردم و روستا دارد.

علاوه بر اینها سبب ایجاد جرقه های در ذهن دانش آموزان و نوجوانان در جهت تلاش و تکاپو در راه رسیدن به اهداف، و همچنین معطوف شدن افکار و اذهان نسل جدید به مسائل فرهنگی و مذهبی ورزشی می‌شود

خطه شهید پرور روستای بریز با استقبال گرم از این کاروان مراتب ارادت خود را نسبت به ایشان اظهار داشتند. برپایی نمایشگاه صنایع دستی و نقاشی و کاردستی دانش آموزان و اجرای سرود بچه ها با لباس محلی زینت بخش مراسم بود. قابل ذکر است که مردم بریز با خواندن بیانیه هایی رسیدگی به مسائل و مشکلات و کمبود های روستا را از مسئولین خواستار شدند.

 

خبرنگار: سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین