شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جهادگران بسیجی لارستان در تعطیلات عید برای محرومان خانه می سازند

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از خانه سازی برای نیازمندان و محرومان در طول تعطیلات نوروز خبر داد. محسن چرخی در گفت‌وگو با میلادلارستان با بیان اینکه به همت…

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از خانه سازی برای نیازمندان و محرومان در طول تعطیلات نوروز خبر داد.

محسن چرخی در گفت‌وگو با میلادلارستان با بیان اینکه به همت بسیجیان جهادگر از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴ باب منزل مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در نقاط مختلف احداث شده است، اظهار داشت: جهت گسترش فرهنگ کار جهادی در بین آحاد جامعه مخاطب بسیج و به ویژه نسل چهارم انقلاب، اردوهای جهادی مورد اشاره با حضور جوانان انقلابی و پیشکسوتان بسیج در حال اجراست.

وی افزود: امید می‌رود به همت جهادگران بسیجی و به فضل الهی تا پایان سال جاری چهارمین منزل حاصل از فعالیت جهادگران با پیشرفت ۵۰ درصد بنای اسکلت ساختمان در روستای ده‌فیش بنارویه لارستان به اتمام برسد. چرخی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴ باب منزل مسکونی برای محرومان در روستاهای کهنه، ده‌فیش، بلوچی و علی‌آباد، همچنین تکمیل یک باب منزل در شهر لار توسط بسیجیان انجام شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از تداوم فعالیت‌های جهادی در سال ۹۷ خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز و تا قبل از ۱۵ فروردین در ۵ نقطه شهرستان اردوی جهادی شامل عرصه‌های عمومی(مسجد،مدرسه و…) و اشخاص نیازمند اجرا می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین