شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
پس از انجام 22 بازی

استقلال لطیفی لارستان نائب قهرمان فوتبال بزرگسالان فارس شد

پس از انجام ۲۲ بازی، تیم‌های گلستان فاروق مرودشت و استقلال لطیفی لارستان به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان فوتبال بزرگ‌سالان فارس شدند. به گزارش میلاد لارستان بازی‌های هفته پایانی…

پس از انجام ۲۲ بازی، تیم‌های گلستان فاروق مرودشت و استقلال لطیفی لارستان به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان فوتبال بزرگ‌سالان فارس شدند.

به گزارش میلاد لارستان بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس، عصر امروز جمعه در شهرهای مختلف برگزار و پس از ۲۲ هفته، تکلیف تیم‌های برتر و سقوط‌کننده مشخص شد.

در مهم‌ترین بازی هفته تیم گلستان فاروق مرودشت با نتیجه ۵ بر صفر تیم فدائیان المهدی جهرم را در هم کوبید و بااقتدار توانست قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در دیگر بازی حساس این هفته تیم استقلال لطیفی لارستان که به امید لغزش تیم مرودشتی برای رویارویی با تیم خلیج‌فارس شیراز به این شهر سفرکرده بود، با وجود کسب برد ۲ بر یک برابر حریف شیرازی خود با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم نخست توانست به مقام نائب قهرمانی نائل آید.

بازی بین تیم‌های پادنا میمند و پارسه مرودشت بدون گل به پایان رسید و پارسه شیراز با یک گل امیرکبیر نورآباد را با شکست بدرقه کرد.

 بدین ترتیب، گلستان فاروق مرودشت با کسب ۴۸ امتیاز توانست قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند، استقلال لطیفی لارستان با ۴۶ امتیاز به مقام دوم رسید و امیرکبیر نورآباد با ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر بزرگسالان فوتبال فارس ایستاد.

همچنین تیم‌های پادنا میمند و پاس نی‌ریز به ترتیب با ۱۸ و ۱۴ امتیاز به لیگ دسته اول بزرگسالان فارس در سال ۹۷ سقوط کردند.

این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از شهرستان‌های مختلف استان فارس و به شکل دوره‌ای برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین