چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خدمات 4 بیمارستان لارستان و خنج به مسافران نوروزی

معاون درمان علوم پزشکی لارستان از آمادگی ۴ بیمارستان فعال در شهرستانهای لارستان و خنج برای خدمات دهی به مسافران در تعطیلات عید نوروز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون درمان علوم پزشکی لارستان از آمادگی ۴ بیمارستان فعال در شهرستانهای لارستان و خنج برای خدمات دهی به مسافران در تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر اکبرزاده از ارائه خدمات درمانی به مردم شریف منطقه و مهمانان خطه لارستان و خنج با ۴ بیمارستان فعال، ۱۶ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری، یک بالگرد اورژانس هوایی و یک پایگاه سلامت خبرداد و گفت: پیرو دستورالعمل دریافتی از وزارت بهداشت همچنین روال هرساله، از ابتدای اسفندماه، جلسات هماهنگی جهت آماده سازی و برنامه ریزی امور درمانی در ایام نوروز برگزار شد تا به گونه ای عمل شود که در ایام نوروز و تعطیلات عید مراکز درمانی همچون روزهای قبل بتوانند به کار خود ادامه دهند.

دکتر اکبرزاده افزود: پیرو دستورالعمل دریافتی از وزارت بهداشت همچنین روال هرساله، از ابتدای اسفندماه، جلسات هماهنگی جهت آماده سازی و برنامه ریزی امور درمانی در ایام نوروز برگزار شد تا به گونه ای عمل شود که در ایام نوروز و تعطیلات عید مراکز درمانی همچون روزهای قبل بتوانند به کار خود ادامه دهند.

این مسئول با اشاره به وضعیت راههای منطقه و تردد مهمانان #نوروزی در محور های مواصلاتی منتهی به شهرستان اذعان داشت:حجم بالای مراجعات به مراکز درمانی در ایام نوروز شرایط را به گونه‌ای ایجاد می‌کند تا حوزه های مختلف دانشکده علوم پزشکی، خصوصاً حیطه درمان، روزهای پرمشغله ای را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه افتتاح و شروع بكار #اورژانس_جديد نيز با هدف ارتقاء سطح ارائه خدمات درماني صورت می پذیرد، از راه اندازی پایگاههاي جدید اورژانس از ابتدای سال جاری خبر داد که انشاالله اخبار تکمیلی آن از طریق سایت و کانال رسمی دانشکده متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین