جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
جعفرپور خبر داد:

بازسازي استاديوم تختي و چمن مصنوعي شهيد دانشيار لار در سال97/مسئولان بودجه سالن بانوان را جذب كنند

بازسازی استادیوم تختي لارستان، احداث چمن مصنوعي ورزشگاه شهيد دانشيار  و پیگیری احداث سالن اختصاصي بانوان در سال جديد از جمله مواردي بود كه  نماينده مردم نويد آنها را به…

بازسازی استادیوم تختي لارستان، احداث چمن مصنوعي ورزشگاه شهيد دانشيار  و پیگیری احداث سالن اختصاصي بانوان در سال جديد از جمله مواردي بود كه  نماينده مردم نويد آنها را به فوتباليستهاي شهر لار داد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از دفتر نماينده مردم، جمشيدجعفرپور در حاشيه همايش تجليل از برترينهاي  فوتبال و فوتسال لارستان  با حضور برخي از مسئولين و پيشكسوتان فوتبال لار اظهار داشت: ورزش عامل پيوند بين شهرها ، شهرستان ها و كشورها است. حضور پيشكسوتان در جمع ورزشکارها موجب تقویت روحیه انهاست.

وي در ادامه به تلاشهاي صورت گرفته در اخذ بودجه جهت هيات فوتبال لار اشاره كرده و اظهار داشت: در چند ماه اخیر با تغییرات مدیریتی هیات فوتبال وبا پيگيري هاي مجدانه رئيس جديدهيئت فوتبال لار (اقاي طارمي زاده) از دفتر نماينده درخواست شد كه  مشكلات حوزه فوتبال لارستان مرتفع شود و  طبق وظيفه و طي جلساتي با وزارت ورزش و مسئولين كشوري موق شديم بودجه لازم را اخذ نماييم.

نماينده مردم در خصوص ورزشگاه تختي لار گفت: در بازديد  سه ماه قبل از ورزشگاه تختی و مشاهده وضع نامناسب آن جهت اخذ بودجه به منظور بازسازي آن مصصم شده و اين نويد را مي دهم كه بازسازي ورزشگاه تختي لار با شروع سال ۹۷ آغاز می شود.

جعفرپور همچنين در خصوص چمن مصنوعی استادیوم ورزشی شهيد دانشيار شهر جديد لار نيز اظهار داشت:  اين پروژه‌ مهم ورزشی متاسفانه بدلیل نظریات با اصطلاح کارشناسی برخی افراد کم اطلاع انجام نشد و بودجه آن از دست رفت که این پروژه نیز در سال ۹۷ ان شاءالله انجام خواهد شد.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس همچنین در خصوص سالن اختصاصي ورزش بانوان و مکان ورزشی ویژه بانوان که حق بانوان شهرستان لار است اظهار داشت: با پيگيري هايي كه در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان انجام شده بخشي از اين هزينه ها توسط وزارت تقبل شده و باید مسىولان پیگیری کنند تا این بودجه جذب شود.

 

وی در پايان گفت: اگر بودجه اي كه براي ورزشگاه تختي تعلق گرفته شده بخوبي و كارشناسانه هزينه شود قول ميدهم باز هم براي ورزش لار بودجه خواهم گرفت تا اين روند ادامه داشته باشد.

 

يادآور ميشود در اين مراسم از پيشكسوتان فوتبال و نيز قهرمانان فوتبال و فوتسال سال۹۷ لارستان با حضور مسئولان تقدير به عمل آمد

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین