شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

همایش”نوجوان عاشورایی، تجلی بصیرت انقلابی” در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: همایشی با عنوان “نوجوان عاشورایی، تجلی بصیرت انقلابی” در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و به ویژه نوجوانان در…

13 آبانمیلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: همایشی با عنوان “نوجوان عاشورایی، تجلی بصیرت انقلابی” در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و به ویژه نوجوانان در لارستان برگزار می‌شود.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار همچنان به عنوان اصلی‌ترین و مهمترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه است.

وی به تشریح رویکردها، سیاست‌ها و اعلام برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال پرداخت و به ادامه روند ادبیات زورگویانه، خوی استکباری و استعماری دولتمردان آمریکا در مواجهه با سایر کشورهای مستقل، آزادی‌خواه، عدالت‌طلب و ملت بزرگ ایران اسلامی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم استکبار ستیز ایران اسلامی تظاهرات ۱۳ آبان امسال را بسیار پرشورتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار و این روز را به روز «برائت و روز اعتراض به جبهه مستکبرانه و استعمارگرایانه طاغوت و شیطان بزرگ امریکا به عنوان نماد استکبار» بدل می‌کنند.

دلخسته با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت این روز بزرگ از چند روز قبل در لارستان شروع شده است، افزود: برگزاری نهضت‌های روشنگری با عناوین “ما زنده‌ایم” و “اجازه نفوذ نمی‌دهیم” با محوریت استکبارستیزی با حضور دهها نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ دانش‌آموز لارستانی در قالب اردوهای راهیان نور برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده‌اند، تصریح کرد: همایشی با عنوان “نوجوان عاشورایی، تجلی بصیرت انقلابی” در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و به ویژه نوجوانان در لارستان برگزار می‌شود.

دلخسته دیگر برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای بزرگداشت ۱۳ آبان امسال را، تجمع استکبارستیزی دانش‌آموزان، رزمایش اقتدار ثارالله ویژه نوجوانان، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و همچنین فضاسازی شهری با محوریت چرایی شعار مرگ بر آمریکا و غیره نام برد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین