شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
تا هشتمین روز از فروردین ماه صورت گرفته است

اسکان بیش از 8 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا صبح هشتم فروردین ماه بیش از ۸ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شده اند….

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا صبح هشتم فروردین ماه بیش از ۸ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شده اند.

عمران شاکری در گفت و گو با میلاد لارستان با تبریک عید باستانی نوروز، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا صبح هشتم فروردین ماه بیش از ۸ هزار نفر روز در قالب ۲ هزار و ۱۰۰ نفر خانواده در یک هزار و ۱۲۰ اتاق پذیرش از مراکز اسکان فرهنگیان لارستان اسکان داده شده اند.

وی افزود: بنا به آمار منتشر شده از اداره کل آموزش و پرورش فارس، در زمینه اسکان مسافران شهرستان لارستان در زمره ۵ شهر برتر استان فارس قرار دارد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان تصریح کرد: در پی بازرسی استانداری فارس، فرماندراری لارستان و اداره کل آموزش و پرورش فارس از مراکز اسکان فرهنگیان لارستان از خدمات ارائه شده به مسافران ابراز رضایت کرده اند.

این عضو ستاد اسکان آموزش و پرورش لارستان خاطر نشان کرد: بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، خراسان رضوی، تهران، خراسان شمالی، اصفهان و خراسان جنوبی بوده است.

به گزارش فارس، شهرستان لارستان با توجه به جاذبه های متنوع تاریخی، فرهنگی و طبیعی و از طرفی قرارگیری در نقطه اتصال ۲ استان مهم هرمزگان و فارس و به ویژه نزدیک ترین مسیر تا جزایر کیش و قشم، هرساله شاهد ورود مسافران انبوه از استان های مختلف کشور به این شهر تاریخی و مهمان نواز است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین