یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تونل شهید باقری لامرد مسدود شد

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: از ۲۷ فروردین ماه عملیات بتن الیافی تونل شهید باقری از سر گرفته شده و تا اطلاع ثانوی این تونل مسدود است. به گزارش میلاد…

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان گفت: از ۲۷ فروردین ماه عملیات بتن الیافی تونل شهید باقری از سر گرفته شده و تا اطلاع ثانوی این تونل مسدود است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد اظهار داشت: خوشبختانه در اخرین روز های پایانی سال گذشته با یک اقدام جهادی به صورت شبانه روزی و با همکاری پیمانکار عملیات زیرسازی  ، کانال دفع آبهای سطحی ، نصب علائم و خطکشی ،رمپ ورودی و خروجی و آسفالت داخل تونل آن انجام شد .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود: در تعطیلات نوروز امسال حجت السلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، مهندس تبادار استاندار فارس، سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مسئولان منطقه از بزرگترین تونل جنوب کشور بازدید داشتند و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند .

وی ادامه داد: با بهره برداری کامل از این پروژه دسترسی مردم بخش علامرودشت وچاهورز به مرکز شهرستان هموار می شود و کاهش حدود ۲۰ دقیقه ای مسیر را به همراه خواهد داشت .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تونل شهید باقری لامرد مسدود شد”

  1. لاری گفت:

    خدا شانس بده کارای لامرد اورژانسی انجام میشه
    بنام لار به کام لامرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین