شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

بهره برداری از همراه سرای خیرساز در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

فاز سوم همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع) لار به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ابتدای هفته سلامت فاز سوم…

فاز سوم همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع) لار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ابتدای هفته سلامت فاز سوم همراه سرای حضرت زینب(س) در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار به همت یکی از خیران گرانقدر افتتاح شد.

محمدحسین کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در آیین بهره‌برداری از این پروژه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خیران سلامت همیشه به نیازهای مردم در این حوزه توجه داشته و همراه سرا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی تصریح کرد: افتتاح فاز سوم همراه سرای حضرت زینب(س) بیمارستان امام رضا(ع) کمک می‌کند تا همراها بیمار آرامش بیشتری داشته باشند و بهتر به بیمارشان کمک کنند.

جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن تقدیر از روحیه خیران سلامت عنوان کرد: اگر همراهان بیمار در محیط بیمارستان پراکنده باشند علاوه بر بی نظمی و چهره بدی که برای محیط درمانی ایجاد می کند سبب شده تا همراهان بیمار علاوه بر دغدغه درمان دغدغه دیگری نیز داشته باشند که احداث این همراه سرا به بهبود این موضوع کمک بسزایی می‌کند.

منصور محتاجی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت ضمن تقدیر از حاج قنبر زرفشان خیر پروژه و مصطفی شهلایی نماینده این خیر بیان کرد: حاج قنبر زرفشان هم در حوزه سلامت و هم در سایر حوزه‌ها اقدامات نیک اندیشانه‌ای داشته که شایسته تقدیر است.

گفتنی است در پایان سخنرانی‌ها و پیش از افتتاح پروژه از خیر این پروژه و نماینده وی تقدیر بعمل آمد.

فاز سوم همراه سرای حضرت زینب(س) در بیمارستان امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال و در مساحتی به وسعت ۱۳۲مترمربع به بهره‌برداری رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین