شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نمایشگاه هفته سلامت در لارستان گشایش یافت

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ نمایشگاه هفته سلامت همزمان با هفته سلامت در شهرستان لارستان گشایش یافت. به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ نمایشگاه هفته سلامت همزمان با هفته سلامت در شهرستان لارستان گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ نمایشگاه هفته سلامت همزمان با هفته سلامت با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاونین وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان، با شعار “پوشش همگانی، سلامت برای همه، در همه جا” در لارستان گشایش یافت.

دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته سلامت، در سالن آموزشگاه غدیر شهر لار اظهار داشت: نمایشگاه هفته سلامت از امروز در ۱۲ غرفه دایر شده است.

وی با اشاره به غرفه‌های این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه معاونت‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی لارستان، بیمارستان امام رضا(ع) لار، دانشکده پرستاری حضرت زینب(س)، انجمن تالاسمی و هموفیلی و موسسه خیریه پیمان، بهداشت دهان و دندان  فعالیت دارند.

کریمی گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه دایر بوده و در آن اندازه‌گیری فشار خون، سنجش قد و وزن نیز به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه همچنین تعدادی غرفه های تولیدات داخلی لارستان نیز فعال و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین