جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آخرین وضعیت «لایحه جامع رسانه‌ای» از زبان جعفرپور

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مکاتبه این کمیسیون با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارجاع «لایحه جامع رسانه‌ای» به کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مکاتبه این کمیسیون با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارجاع «لایحه جامع رسانه‌ای» به کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ جمشید جعفرپور  از مکاتبه کمیسیون فرهنگی مجلس با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره  ارجاع لایحه جامع رسانه‌ای به این کمیسیون خبر داد. وی افزود: نمایندگان در مجلس نهم به دنبال طرح جامع رسانه‌ای بودند، اما وزارت ارشاد مرتبا اعلام می‌کرد که ما درحال تدوین و نهایی کردن لایحه جامع رسانه‌ای هستیم و از مجلس درخواست می‌کرد تا در این زمینه دست نگه دارد.

جعفرپور تاکید کرد: طبق آخرین پیگیری‌های بنده در یک ماه اخیر، دوستان وزارت «فرهنگ و ارشاد اسلامی» اذعان داشتند آنچه مربوط به این وزارتخانه درباره لایحه مذکور بود انجام شده و این لایحه به کمیسیون فرهنگی دولت ارجاع داده شده است و در صورت بررسی در کمیسیون فرهنگی دولت، به مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:  تاکنون این مهم رخ نداده است که می‌کوشیم با مکاتبات دوباره پیگیر ارجاع این لایحه به کمیسیون فرهنگی مجلس باشیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین