شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ایمن سازی جاده های گراش با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در سال 96

رییس اداره راه و شهرسازی گراش، گفت: جاده های گراش با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۶ ایمن سازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رییس اداره راه و شهرسازی گراش، گفت: جاده های گراش با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۶ ایمن سازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، محمدباقر تنهایی پور  از ایمن سازی محورهای حوزه راه و شهرسازی این شهرستان در سال ۹۶ به ارزش ۴۵ میلیارد ریال خبر داد .

تنهایی پور اظهارداشت  : عملیات راهداری در جاده ها امری ضروری است و به منظور رسیدن به اهداف خود در این مسیر لازم است با ارتقاء ایمنی برای تردد وسایل نقلیه در محورهای حوزه استحفاظی گامی  بلند تر در جهت کاهش تصادفات برداشته شود .

وی افزود : به موجب آرامش در رانندگان عبوری از مسیرها ونیز برای مشکلات موجود در راه باید اقدامات موثری صورت پذیرد و مشکل را در آن ناحیه مرتفع نمود چرا که بخشی ازمشکلات موجود در جاده ها با کمترین هزینه و اقدام درست بر اساس راهداری محوری برطرف خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی گراش با بیان اینکه : در محور های حوزه ی گراش نسبت به نصب حدود ۴۰۰۰ عددانواع علایم ترافیکی،۳۵۰۰ متر انواع حفاظ جانبی،۱۶۵۰۰۰ متر مکعب خاکریزی پرتگاه ها ،۶۰ کیلومتر خط کشی و … به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در سال گذشته انجام گردیده ، افزود : با این اقدامات کمتر آمار تصادفات در حوزه را داشتیم و با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۷ این روند را ادامه خواهیم داد.

تنهایی پور همچنین تصریح کرد : ابنیه فنی راه ها از بخش های مهم و دخیل در زمینه ی ایمنی جاده ها می باشد و طبیعتاً جهت نرخ بالای تصادفات می بایست اقدامات جدی و موثری را نسبت به ایمنی آن صورت داد و بر این اساس بازدید از ۳۰۰ دستگاه پل حوزه استحفاظی شهرستان گراش برای بررسی وضعیت پل ها و ابنیه فنی واقع در جاده ها در ابتدای سال ۹۷  توسط پرسنل این اداره صورت پذیرفت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین