سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

معرفی گروههای برتر جشنواره هنرهای نمایشی مدارس لارستان

گروههای برتر جشنواره هنرهای نمایشی مدارس مقطع ابتدایی لارستان معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لارستان، هنرهای نمایشی مقطع ابتدایی با…

گروههای برتر جشنواره هنرهای نمایشی مدارس مقطع ابتدایی لارستان معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لارستان، هنرهای نمایشی مقطع ابتدایی با شرکت ۱۴ گروه در بخش های مختلف طی ۲ روز در سالن کانون دانش آموزی برگزار شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسوولان اداره آموزش و پرورش لارستان در سالن غدیر برگزار و گروه های برتر بخش های مختلف به شرح زیر اعلام شد:

در بخش نمایش صحنه‌ای دختران به ترتیب دبستان هلال مهر با نمایش خاله جیران مقام اول، دبستان سما با نمایش کدو قلقله زن و دبستان شهدای فرهنگی با نمایش نارنج و ترنج مقام دوم مشترک و دبستان صدیقه کبری با نمایش گلدان خالی و دبستان شرف با نمایش کاءَت خش مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش نمایش صحنه‌ای پسران مقام برگزیده به دبستان میثم تمار با نمایش چشم های من تیزتره رسید.

در بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه «لچک گلی» از دبستان شادروان رجایی، نمایشنامه یک شب طولانی از دبستان مکتب الزهرا(س) و نمایشنامه خدایا من کجای دنیا هستم از دبستان شهدای فرهنگی اول تا سوم شدند.

در  بخش نمایش عروسکی نیز مقام اول به نمایش شیرشکار از دبستان شادروان رجایی رسید و نمایش تتول و راز صندوقچه از دبستان هاشمی زاده جایگاه دوم را به دست آورد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین