پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شروع عمليات اجرايي آسفالت بلوار خيرساز هرمود

مديركل راه و شهرسازى لارستان از شروع عمليات اجرايى آسفالت خيرساز هرمود خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ،…

مديركل راه و شهرسازى لارستان از شروع عمليات اجرايى آسفالت خيرساز هرمود خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، مهندس باقرى فرد اظهار داشت : شاهد این هستیم که همت از جنس كمك به هم نوعان در خیرین منطقه وجود دارد و در این مسیر روشن با همدلی برای داشتن جامعه ای آباد حرکت می‌کنند و ما نیز با دغدغه ای بیش از گذشته به دنبال ایجاد بستر برای مشارکت خیرین در عرصه عمرانی راه ها هستیم

وی با بیان اینکه بحث جاده سازى یکی از مصادیق باقیات الصالحات است، افزود: از آنجایی که برخی از نیکی ها و اعمال صالح، قوام و ماندگاری بیشتری دارند از آنها به عنوان باقیات الصالحات یاد شده است .

باقرى فرد تصريح كرد : خيرين منطقه هرمود عمليات اجرايي باند دوم (بلوار) شامل خاكريزي و ابنيه فني و اساس را انجام و اداره كل راه و شهرسازي نيز  برای تکریم این خیران نیک اندیش اجراي عمليات آسفالت آن را در دستور كار قرار داد.

وى ادامه داد : اين بلوار ١٦٥٠ طول و ١١.٥ مترعرض دارد كه با پيگيري هاي صورت گرفته در بحث تحويل قير عمليات آسفالت آن به ضخامت ٦ سانتي متر هم اكنون حال اجرا مي باشد كه در چند روز آينده شاهد اتمام اين عمليات باشيم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین