سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز نام‌نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان و رحله در لارستان

نام‌نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمویم موسسه بیت…

نام‌نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمویم موسسه بیت الاحزان؛ ثبت‌نام اینترنتی هجدهمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم و چهارمین دوره طرح ملی رحله آغاز شده است و علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم که دارای شرایط ورود به این مراکز هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

این مؤسسه در سال تحفیظی جاری ۱۱ مرکز فعال دارد که ۱۰ مرکز ویژه برادران و یک مرکز ویژه خواهران است و در ۷ استان کشور و در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، بیرجند، قم، آبادان، ملایر، فسا و استهبان واقع شده‌اند که احتمال افزایش چند مرکز دیگر به این مراکز در آینده نزدیک وجود دارد.

طرح ملی رحله نیز در ۲۰ مرکز از ۷ استان کشور برگزار خواهد شد که شهرهای فردوس از خراسان جنوبی، تربت جام از خراسان رضوی، آبادان، بندر ماهشهر و هویزه از استان خوزستان، استهبان، داراب، فسا، کازرون، لارستان و نی‌ریز از استان فارس، رودبار جنوب و قلعه گنج از استان کرمان، بروجرد از استان لرستان، همدان از استان همدان و تفت و خاتم از استان یزد میزبانی این طرح‌ها را عهده‌دار خواهند بود.

مصاحبه این مراکز که ویژه جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ سال است از ابتدای تیرماه آغاز و پذیرفته‌شدگان در مصاحبه تخصصی، از ۱۸ تیرماه حفظ خود را آغاز خواهند کرد.

علاقةمندان می توانند جهت ثبت‌نام در این طرح‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز نام‌نویسی مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان و رحله در لارستان”

  1. لاری گفت:

    سلام برای ثبت نام حضوری باید کجا مراجعه کنیم؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین