سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سفر رئیس سازمان محیط زیست به فارس و یک درخواست!

میلاد لارستان: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست فردا دوشنبه به شیراز سفر کرده و در نخستین جلسه ستاد احیاء تالاب‌های استان فارس شرکت می‌کند. به گزارش میلاد…

ابتکار در اراکمیلاد لارستان: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست فردا دوشنبه به شیراز سفر کرده و در نخستین جلسه ستاد احیاء تالاب‌های استان فارس شرکت می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، معصومه ابتکار و هیئت همراه در نخستین برنامه سفر خود به شیراز با خانواده شهدا و پرسنل محیط زیست در تالار خوارزمی دانشکده مهندسی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

وی پس از آن در نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، نمایندگان قضایی استان فارس، نمایندگان کانون وکلا و حقوقدانان حضور می‌یابد.

معاون رئیس جمهور همچنین در سفر یک روزه خود به شیراز همچنین در نخستین جلسه ستاد احیا تالاب‌های استان فارس و شورای اداری استان فارس شرکت و به بررسی مسائل و مشکلات محیط زیست در استان می‌پردازد.

میلاد لارستان: انجام این سفر، فرصت مناسبی است تا مسئولین استان و لارستان موضوع تبدیل منطقه حفاظت شده “هرمود” لارستان به پارک ملی را مطرح کنند تا زمینه رسیدگی بهتر و مناسب تر از این محیط بکر که محل زیستگاه جانواران و گیاهان کمیابی از قبیل “قوچ لارستان”، “جبیر” و “درخت انار شیطان” است، فراهم آید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین