شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

تبادل اطلاعات جهان را به دهکده ی کوچک تبدیل کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: تبادل اطلاعات جهان را به دهکده ی کوچک تبدیل کرده است باید به نقش رسانه و به ویژه رسانه های نوین را جدی…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: تبادل اطلاعات جهان را به دهکده ی کوچک تبدیل کرده است باید به نقش رسانه و به ویژه رسانه های نوین را جدی گرفت.

به گزارش میلاد لارستان غلامرضا یوسفی نژاد در دومین جشنواره مطبوعات استان فارس که به میزبانی شهر لار برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه رسانه ها زمینه ساز تحقق دموکراسی و مردم سالاری دینی هستند، اظهار داشت: از عصری که تبادل اطلاعات و ارتباطات نقش تعیین کننده ای در تمام مناسبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند، نمی توان منکر نقش بی بدیل مطبوعات و رسانه شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های نوین در انتشار اخبار نقش تعیین کننده ای دارند، افزود: اگر به پیشینه وزین مردم فارس نگاهی بیاندازیم، در می یابیم که به گواه تاریخ نقش بسزایی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اذعان به اینکه توسعه اقتصادی در گرو توسعه ارتباطات و اطلاعات است، تصریح کرد: تبادل اطلاعات جهان را به دهکده ی کوچک تبدیل کرده است باید به نقش رسانه و به ویژه رسانه های نوین را جدی گرفت.

دبیر دومین جشنواره مطبوعات استان فارس یا برشمردن ویژگی های رسانه های نوین، خاطر نشان کرد: کم هزینه بودن، تولید محتوا، چند رسانه ای بودن و غیره است که می تواند به محبوبیت آنها در جامعه کمک کند.

این مسئول با اشاره به اهمیت نقش رسانه، ادامه داد: رسانه های دیجیتال و الکترونیکی در کنار رسانه های کاغذی منجر به شفافیت دهی شده است.

وی هدف از برگزاری جشنواره مطبوعات را گامی برای ارزش نهادن به کار اطلاع رسانی دانست و ابراز امیدواری کرد بتوان سومین دوره این جشنواره را برگزار و آن را به شکل جشنواره ای ثابت و مستمر به اجرا در اورد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین