شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ادارات طرح های توجیهی را برای سرمایه گذاران آماده کنند

فرماندار ویژه لارستان، گفت: طرح های سرمایه گذاری شهرستان در اسرع وقت تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

فرماندار ویژه لارستان، گفت: طرح های سرمایه گذاری شهرستان در اسرع وقت تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛  جلسه جذب و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان لارستان به ریاست  جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ، رییس شورای اسلامی شهر لار، شهردار، نمایندگان دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات شهرستان و تعدادی از مشاورین طرح های سرمایه گذاری در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

دراین جلسه جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در سخنانی هدف اصلی این جلسه به کارگیری کلیه ظرفیتهای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای رفع بیکاری و اشتغالزایی و ارائه طرح های توجیهی شهرستان دانست و گفت: به منظور بهبود فضای کسب و کار و تولید و رونق اشتغال شهرستان، می بایست طرح هایی توسط ادارات شهرستان ارائه گردد و دستگاه های اجرایی متناسب با شرایط دستگاه ذی ربط باید نسبت به اشتغال زایی و جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

حسنی تصریح کرد: دستگاه ها با پیگیری های لازم و جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی می توانند گام مؤثری در جهت اشتغال زایی بردارند.

وی به هماهنگی موجود بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان لارستان اشاره کرد و گفت: همه ادارات با همکاری و هماهنگی در کنار یکدیگر در پی رفع مشکلات سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت های لازم در شهرستان باشند.

معاون استاندار فارس در ادامه خاطر نشان کرد: هنر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جذب سرمایه گذار و استفاده از بخش خصوصی در راستای تولید و اشتغال پایدار است .

وی جذب سرمایه گذار و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی را یکی از راهکارهای تحقق امر اقتصاد مقاومتی دانست و  اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی ادارات شهرستان می تواند شناسایی و فراهم کردن بستر جذب سرمایه گذاران در نقاط مختلف این منطقه باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه طرح های  ارائه شده باید دارای توجیه با لحاظ همه محدودیت های شهرستان بومی شوند؛ تاکید کرد: تمامی روسای ادارات شهرستان  طرح های توجیهی خود را در خصوص سرمایه گذاری در منطقه لارستان آماده نمایند و هر چه سریعترآن را به دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری فرمانداری ویژه لارستان ارائه کنند.

در ادامه تعدادی از حاضرین در جلسه نیز پیشنهادات و راهکارهای لازم در خصوص ارائه طرح های اشتغال زایی در منطقه لارستان را عنوان کردند.

اهم پیشنهادات ارائه شده در حوزه های مختلف همچون اجرای فاضلاب شهری، انرژی خورشیدی، منطقه ویژه اقتصادی، کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی، بهداشتی، منابع طبیعی و غیره بود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین