شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حمایت از 7795 سالمند در کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از زیرپوشش قرار داشتن ۷۷۹۵ سالمند در این نهاد خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در حاشیه اردوی زیارتی…

خبرگزاری فارس: حمایت کمیته امداد لارستان از 7 هزار و 795 سالمندمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از زیرپوشش قرار داشتن ۷۷۹۵ سالمند در این نهاد خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در حاشیه اردوی زیارتی – سیاحتی مددجویان سالمند زیرپوشش این نهاد، اظهار داشت: با توجه به تاکید دین مبین اسلام در رسیدگی به امور سالخوردگان و توجه مولای متقیان حضرت امام علی(ع) به این قشر، اردوی یک روزه ای برای تعدادی از سالمندان زیرپوشش کمیته امداد لارستان در شهرستان جهرم برگزار شد.

وی افزود: با توجه  به نقش برنامه های تفریحی در تقویت سلامت جسمی و روحی و ایجا د نشاط و توان افزایی در این قشر تعداد ۴۰ سالمند زن و مرد بوسیله یک دستگاه اتوبوس به شهرستان جهرم عزیمت کردند.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: در این سفر، سالمندان پس از زیارت بقعه مبارک حضرت ایت اله العظمی حاج سید عبدالحسین نجفی لاری(ره) و سایر اماکن مذهبی، ساعاتی را به گشت و گذار در این شهر از جمله تماشای غار سنگ تراشان جهرم پرداختند..

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه این نهاد پیوسته و در تمامی برنامه های کاری خود از حمایت خیرین و نیک اندیشان برخوردار بوده است، هزینه رفت و برگشت این سفر با اختصاص یک دستگاه اتوبوس از سوی شرکت مسافربری مهتاب لارستان فراهم شد.

دلاور همچنین از پرسنل و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جهرم بدلیل میزبانی مناسب و عهده دار شدن هزینه پذیرایی و نهار مددجویان در این سفر تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کمیته امداد لارستان ۷ هزار و ۷۹۵ سالمند را زیر پوشش خود دارد که علاوه بر فراهم سازی معیشت این قشر، برنامه های تفریحی، سیاحتی و زیارتی را نیز برای آنان در دستور کار دارد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین