شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نیم نگاه تیم شهید چمران لارستان به بازی قم با گچساران

میلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان هفته هشتم استراحت دارد و برای کسب رتبه پنجم و همچنین بقاء در لیگ برتر چشم به بازی تیم های نفت و…

میلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان هفته هشتم استراحت دارد و برای کسب رتبه پنجم و همچنین بقاء در لیگ برتر چشم به بازی تیم های نفت و گاز گچساران با هدف پویان قم دوخته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ لیگ بر‌تر هندبال به گام‌های آخر خود نزدیک شده است و برخی از تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر برای کسب قهرمانی و برخی دیگر برای قطعی کردن بقای خود در لیگ تلاش می‌کنند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که امسال تنها نماینده استان پهناور فارس در بالا‌ترین سطح رقابتی هندبال ایران محسوب می‌شود، در این دوره از رقابت ها به دنبال کسب رتبه پنجم جدول است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، ۲ تیم بر‌تر گروه‌های ۲ گانه لیگ بر‌تر راهی مرحله نهایی شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند که البته دست شهید چمران لارستان از رسیدن به این مرحله کوتاه ماند.

تیم‌های سوم و چهارم مرحله گروهی نیز در مرحله دوم برای کسب عناوین پنجم تا هشتم قرار گرفتند تا تیم‌های هفتم و هشتم راهی لیگ دسته اول شوند که البته با انصراف تیم مس کرمان، این گروه تبدیل به گروهی ۳ تیمی شد.

حالا شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران و هدف پویان قم برای رهایی از سقوط تلاش می‌کنند و تیم سوم از این جمع راهی دسته اول می‌شود که البته با توجه به توانمندی‌های فنی تیم شهید چمران لارستان و کسب برد در بازی نخست خود، این تیم احتمالا با کسب صدر جدول عنوان پنجم لیگ بر‌تر را از آن خود خواهد کرد.

شهید چمران لارستان در دور نخست مرحله دوم با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ بر تیم نفت و گاز گچساران غلبه کرد تا تیم گچسارانی خطر سقوط را بیشتر احساس کند و آن‌ها اگر این هفته در خانه به هدف پویان قم ببازند باید خود را آماده قعرنشینی کنند.

تیم شهید چمران لارستان که در این هفته استراحت دارد، در بازی هفته آینده خود به مصاف تیم هدف پویان جوان قم برود.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان:

پنجشنبه ۲۸ آبان

شهرداری سنندج – ثامن‌الحجج سبزوار

جمعه ۲۹ آبان

تاسیسات دریایی تهران – ذوب آهن اصفهان

نفت و گاز گچساران – هدف پویان جوان قم

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین