جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آزادی تمام زندانیان جرائم غیرعمد لارستان با یک میلیارد تومان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان، گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لارستان نیازمند یک میلیارد تومان پول است. ابراهیم روشن ضمیر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان…

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان، گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لارستان نیازمند یک میلیارد تومان پول است.

ابراهیم روشن ضمیر در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: به مناسبت میلادکریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به روال گذشته و سنت حسنه ای که مقام معظم رهبری درآن پیشگام و الگوی همه در کشور هستند، مراسم جشن گلریزان به منظور جلب نظر و مساعدت مردم خیراندیش برای آزادسازی زندانیان دارای جرائم غیرعمد و جمع آوری وجوه خیرین ازساعت ۱۸ در محل باشگاه فرهنگیان شهر لار برگزار می شود.

وی افزود: دراین مراسم از امام جمعه لارستان، رئیس دادگستری لارستان، دادستان و رییس هیئت مدیرعامل انجمن حمایت اززندانیان، رئیس اداره زندان لارستان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان سخنرانی خواهند کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت اززندانیان لارستان با اشاره به اینکه برای شرکت در این مراسم از ۲۰۰ نفر خیراندیش دعوت شده است، تصریح کرد: به دلیل تعدد زندانیان دارای جرائم غیرعمد، بایک میلیاردتومان می توان همه آنها را آزاد کرد که متناسب با میزان کمک خیرین این کار صورت خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین